Firma care a construit pasajul, respectiv Lena Engenharia E Construcoes, a inceput lucrarile pentru fluidizarea traficului pe DN1 in luna august 2005, avand ca termen de finalizare noiembrie 2007. Lucrarile au fost realizate pentru largirea carosabilului intre aeroportul Baneasa si pasajul Otopeni (4,4 kilometri).
Initial, contractul prevedea finalizarea lucrarilor in termen de 15 luni, respectiv pana in ianuarie 2007, dar Ministerul Transporturilor a decis extinderea contractului cu 10 luni. Potrivit reprezentantilor Minsterului Transporturilor au fost anumite intarzieri din cauza exproprierilor de terenuri.
Grupul Lena, prezent pe piata romaneasca din anul 2004 prin Lena Construcoes, are in prezent peste 250 de angajati in Romania si un portofoliu de aproximativ 40 de lucrari, printre care: lucrarea de largire a DN 1, modernizarea Bulevardului Doamna Ghica impreuna cu realizarea unui pasaj superior si infrastructurile din Baneasa.
In afara de piata romaneasca, compania portugheza Lena Construções este prezenta si in tari precum: Bulgara, Algeria, Marocana, Angoleza.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: