Acesta a explicat ca pentru tronsonul Bucuresti-Moara Vlasiei nu vor fi finalizate exproprierile decat in primul trimestru al anului viitor. "In aceasta situatie ne vom concentra pe partea de nord, mai exact pe sectiunea care leaga centura de Moara Vlasiei si de aici sa poata sa se mearga spre Ploiesti", a adaugat directorul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania. In ceea ce priveste sursele de finantare, Grecu a precizat ca exista finantare, pentru 2007, asigurata din Fondul National de Dezvoltare pentru plata constructorilor, a consultantilor si a despagubirilor.
De asemenea, Grecu a anuntat ca a fost caietul de sarcini pentru precalificare pentru selectia constructorului tronsonului Comarnic-Brasov al aceleiasi autostrazi, iar in perioada urmatoare va fi dat anuntul de participare. "Au fost probleme legate de cine va fi contractantul, Compania de Autostrazi sau Ministerul Transporturilor. Am ajuns in cele din urma la un acord, mai exact va exista un parteneriat intre cele doua institutii", a explicat Grecu.
Autostrada Bucuresti – Brasov va fi corelata cu autostrada Brasov – Cluj - Bors si va asigura o legatura directa intre Romania, centrul si vestul Europei. Traseul autostrazii incepe din sectorul 2 al municipiului Bucuresti si se continua pe teritoriul judetelor Ilfov si Prahova.
Lungimea totala a sectorului de autostrada Bucuresti-Ploiesti va fi de 61,8 km. Pentru finantarea celor doua tronsoane ale autostrazii Bucuresti-Brasov, Guvernul a alocat, la inceputul lunii iunie, 125 milioane lei din totalul de 335,275 milioane lei din Fondul National de Dezvoltare destinate pentru proiecte de infrastructura.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: