Lucrarile vor fi executate pe tronsonul dintre Tunari si Mogosoaia, pe o lungime de 4,5 km, de firma austriaca Alpine, iar intre Tunari si Autostrada Soarelui, pe o portiune de 12 kilometri, de firma Romstrade.
In ceea ce priveste al treilea tronson, Chitila- Mogosoaia (8 km), lucrarile sunt intarziate deoarece licitatia pentru selectia firmei de constructii a fost contestata.
Reprezentantii ministerului Transporturilor au explicat ca licitatia pentru constructia tronsonului Chitila-Mogosoaia, al centurii de nord a Capitalei, a fost castigata de firma greceasca Aktor, insa firma Colas din Franta, a facut o contestatie, motiv pentru care regionala de drumuri Bucuresti a fost nevoita sa reia procedura de analiza a ofertelor.
Valoarea lucrarilor pentru executia celor trei tronsoane este de 253 de milioane lei, din care 101 milioane lei tronsonul Alpine, 64 milioane lei - Aktor si Romstrade 88 milioane lei.
In aceste conditii regionala de drumuri Bucuresti a dat ordin de incepere al lucrarilor, marti, 20 noiembrie, pentru tronsoanele executate de Alpine si Romstrade. Reprezentatii ministerului au mai spus ca ar putea fi intarziate din cauza expropierilor dintre Tunari si Mogosoaia, unde exista zece case locuite.
Lucrarile pentru cele doua tronsoane, Tunari-Mogosoaia si Tunari-Autostrada Soarelui, vor fi finalizate in trimestrul al doilea al anului 2009.
Ministrul Transporurilor a anuntat ca licitatiile pentru alegerea constructorilor pentru zonele de est, vest si sud ale centurii vor fi organizate in 2008. Tot miercuri, ministrul Transporturilor a inaugurat si pasajul denivelat pe DN7-Chitila, pasaj care traverseaza calea ferata de Ploiesti.
Lucrarea a fost realizata de societatea de Contructii in Transporturi Bucuresti, valoarea investitii fiind de 9,4 milioane de lei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: