Ambasadorul Japoniei la Bucuresti, Kenji Tsushima, adecalarat, la Cluj, ca va face lobby pentru ca oamenii de afaceri japonezi sa aleaga zona acestui oras pentru investitiile lor, informeaza NewsIn.
“Voi explica celor 17 membri ai delegatiei de oameni de afaceri japonezi care va veni in Romania saptamana viitoare ca orasul Cluj-Napoca ramane o destinatie dezirabila pentru investitori. Daca Nokia si Mercedes se pare ca au ales Clujul, inseamna totusi ca piata a fost deja studiata. Oamenii de afaceri japonezi nu sunt precum cei din Coreea sau China, nu sunt atat de agresivi, ei vin mai incet, dar sigur”, a spus ambasadorul Tsushima, incercand sa explice de ce marile companii japoneze care au venit pana acum in Romania au ales Aradul, Timisoara, Orastie sau Deva ca puncte de lucru.

Printre firmele din delegatia oficiala care va vizita saptamana viitoare Romania se numara si reprezentanti ai Toshiba si Hitachi.
Tsushima a fost invitat de rectorul Universitatii Babes-Bolyai, Andrei Marga. Intalnirea a vizat in special dezvoltarea catedrei de limbi orientale din cadrul universitatii clujene si reorganizarea echipei de profesionisti care sa ghideze doritorii de cultura si literatura asiatica.

Ambasadorul Japoniei a spus ca ideea dezvoltarii unei astfel de colaborari intre Cluj, ca centru universitar, si Japonia este binevenita mai ales in contextul dezvoltarii industriale din ultima perioada.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri