Te-ar putea interesa și:
Strategie avem, export ne mai trebuie
Ramasa aproape nemodificata timp de 15 ani, structura exporturilor romanesti continua sa fie dominata de produsele cu un grad scazut de prelucrare. Strategia elaborata in parteneriat public-privat elimina de pe lista exporturilor o serie de domenii in care nu mai putem fi competitivi, dar ne intoarce la exploatarea bogatiilor lasate de la natura. Mobila, agricultura ecologica, turismul si industria de software sunt principalele domenii in care putem fi competitivi pe pietele externe in urmatorii ani. Cel putin asta este viziunea fortelor politice aflate la guvernare, care, dupa analiza a 16 sectoare economice, au ajuns la concluzia ca activitatile cu cea mai mare valoare nu sunt captate si retinute de catre companii romanesti, ci sunt efectuate in sau furnizate de alte tari.
Mai multe articole din secțiunea Economie »
Comunicate de presă
-
Wooba - brandul romanesc care a primit o finantare de 100.000 euro de la Dan Sucu
-
SeniorERP revolutioneaza procesul de vanzare pentru retailerul VIAMSO
-
Cum poti gestiona contabilitatea in firma: X resurse la care poti avea oricand acces
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →