Abia in 2007 vor fi demarate lucrarile pe Coridorul IV catre Nadlac, pentru ca numai la anul autoritatile se asteapta sa obtina finantare. Pina atunci, autostrada de pe Coridorul IV merge doar spre Constanta.
äPrioritatea zero a guvernului este Coridorul numarul IVö, a spus ieri Gheorghe Dobre, ministrul Transporturilor, Constructiilor si Turismului. äAu fost facute studii de fezabilitate pentru aceste portiuni (Pitesti-Sibiu-Lugoj-Timisoara) si sintem in discutii cu institutii financiare internationale pentru asigurarea finantarilor, urmind ca in 2006 sa semnam contracteleö, a mai spus Dobre, care a precizat ca lucrarile vor fi demarate in 2007.

Asadar, la anul, autostrada va urma Coridorul IV doar spre Constanta (portiunea Drajna-Fetesti-Cernavoda va fi terminata), nu si spre vestul tarii. Portiunea de autostrada care va lega Pitestiul de Sibiu va costa 1,1 miliarde de euro. Banii vor fi asigurati printr-o finantare de la Banca Europeana de Investitii in valoare de 300 de milioane de euro, restul baniilor reprezentind fonduri de coeziune. Lugoj-Timisoara va costa 120 de milioane de euro. Dobre nu a putut preciza cit va costa tronsonul Sibiu-Lugoj. äCa sa construiesti autostrazi iti trebuiesc bani. Asigurarea sursei de finantare este esentiala in constructia de drumuriö, a precizat Dobre, care a dat vina tot pe fosta guvernare, pe care a acuzat-o ca a provocat äun gol in asigurarea surselor financiareö.

Stop autostrazii Bucuresti-Ploiesti

Nu se va mai construi autostrada intre Bucuresti si Ploiesti, pentru ca drumul este foarte bun. äDatorita fluidizarii traficului, odata cu largirea podului de la Otopeni, pe sase benzi de circulatie, a pasarelei de la Otopeni si a construirii centurii Ploiestiului pe patru benzi de circulatie, nu mai este necesara constructia unei autostraziö, a precizat Dobre. Necesara este constructia autostrazii intre Comarnic-Brasov. äIn 2006 sa avem regulile institutiilor financiare europene pentru constructia autostrazii si in 2007 vor incepe lucrarileö, a declarat Dobre. Pentru constructia de drumuri, in 2005, s-au folosit 1,1 miliarde de euro. Pentru anul 2006, potrivit ministrului Transporturilor, se vor cheltui 1,4 miliarde de euro.

Aboneaz─â-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Economie »


Setari Cookie-uri