Statele Unite ale Americii (SUA) isi mentin primul loc intr-o ierarhie a celor mai admirate 50 de tari la nivel global realizat de GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, pe baza unui indice al marcilor de tara. Romania este prezenta in a doua jumatate a topului.
"Romania se situeaza in treimea inferioara a clasamentului celor 50 de natiuni. Punctul forte al tarii noastre este capitolul guvernare, inregistrand cel mai bun scor pentru chestiuni referitoare la pace si securitate si protectia mediului inconjurator. Exporturile reprezinta cea mai slaba componenta de imagine pentru Romania. Romania primeste cel mai bun loc intre tarile latino-americane si cel mai slab intre cele est-europene", potrivit GfK Romania.

Studiul a fost efectuat intre 7 iulie si 4 august 2010 prin intervievarea online a 20.000 de adulti din 20 de tari, fiind luate in calcul situatia celor 50 de tari in sase domenii, respectiv exporturi, guvernare, cultura, populatie, turism si imigrare sau investitii.

Rezultatele indicelui marcilor de tara, care masoara imaginea globala a 50 de tari, prezinta Statele Unite ale Americii ca detinand primul loc pentru al doilea an consecutiv in calitate de tara cu cea mai buna marca.

In topul primelor zece cele mai bune branduri de tara, au intervenit cateva modificari fata de 2009. Astfel, Spania, pe locul 10 anul trecut, nu mai face parte din top, iar Italia a trecut de pe locul 6 pe 7. De asemenea, Franta a cazut de pe pozitia a doua pe cea de-a treia, locul acesteia fiind luat de Germania.

In primele zece pozitii de mai regasesc in ordine Regatul Unit al Marii Britanii, Japonia, Canada, Elvetia, Australia si Suedia.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri