Serviciul de internet banking al turcilor de la Garanti Bank a ajuns sa fie utilizat de peste 50.000 de clienti ai banci la finalul primului trimestru din 2011, numarul de utilizatori fiind cu 70% mai mare fata de aceeasi perioada din 2010.

Valoarea tranzactiilor efectuate de clientii bancii pe internet banking a crescut de 2,5 ori in primul trimestru din 2011 comparativ cu aceeasi perioada din 2010, ajungand la peste 840 de milioane de lei, potrivit unui comunicat transmis de institutia de credit.

Platforma de internet banking Garanti Online a fost lansata in octombrie 2007, initial pentru persoane fizice, iar din luna mai 2008 aceasta este disponibila si pentru persoane juridice.

Utilizatorii Garanti Online pot realiza transferuri intrabancare sau interbancare in orice valuta, plati catre Trezorerie, schimburi valutare, pot constitui si lichida depozite la termen, pot deschide si inchide conturi curente in lei si valuta. Totodata, acest serviciu permite gestionarea operatiunilor efectuate cu cardurile de debit si de credit, achitarea sumei de plata pentru cardul de credit, modificarea codului PIN al cardurilor sau utilizarea aceluiasi cod PIN pentru mai multe carduri fara a fi necesara deplasarea la banca.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si