Veniturile operationale nete ale Emporiki Bank Romania au crescut cu 30% in primul trimestru, de la 2,9 milioane de euro in primele trei luni ale anului trecut la 3,76 milioane de euro, a anuntat banca elena Emporiki, potrivit Mediafax.

Activele imobilizate ale Emporiki in Romania au urcat cu 1,6%, de la 8,95 milioane de euro la 9,1 milioane de euro, potrivit raportului financiar ale Emporiki Grecia, membra a grupului francez Crédit Agricole. Activele imobilizate sunt active care nu pot fi usor transformate in lichiditati sau pe care compania nu intentioneaza sa le vanda intr-o perioada de 12 luni.

Veniturile nete operationale ale bancii elene au avansat cu 4,2% anul trecut, de la 188,7 milioane de euro la 196,6 milioane de euro. Valoarea activelor imobilizate la nivel de grup s-a mentinut la 409,9 milioane de dolari.

Banca a avut in primul trimestru o pierdere de 160 de milioane de dolari, comparativ cu un rezultat negativ de 209 milioane de dolari in primele trei luni din 2010.

Provizioanele au scazut in intervalul analizat cu 13,5%, de la 249 milioane de euro la 215,3 milioane de euro.

Portofoliul de active al grupului a scazut in primul trimestru cu 0,6%, fata de martie anul trecut, la 22,6 miliarde de euro, in timp ce soldul depozitelor s-a diminuat cu 18%, de la 13,5 miliarde de euro la 11,1 miliarde de euro.

Emporiki Bank a intrat pe piata din Romania in 1996 si are in prezent o retea de 34 de unitati operationale, dintre care 14 in Bucuresti.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri