31 August 2011

Deloitte incepe o noua sesiune de aplicari pentru EU Gateway



Deloitte, una dintre cele mai importante companii de consultanta, a initiat o noua sesiune de aplicari in cadrul programului EU Gateway. Astfel, companiile din domeniul tehnologiilor energetice si de mediu pot aplica pentru o misiune economica in Japonia.

Programul EU Gateway continua cu sesiunea de aplicari pentru companii specializate in tehnologii energetice si de mediu care vor sa intre pe piata din Japonia.

„In pofida contextului economic global, cererea pentru tehnologiile verzi este ridicata, mai ales pe pietele din Asia. Prin intermediul programului EU Gateway firmele romanesti de profil pot profita de aceasta oportunitate”, spune Alexandru Bernea, business analyst in cadrul Deloitte Consultanta si coordonator al acestei etape din program.

Programul EU Gateway a fost initiat de catre Comisia Europeana si are ca scop sustinerea companiilor din Uniunea Europeana in procesul de intrare pe anumite piete de inalta tehnologie si design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeana, Japonia si Coreea de Sud ofera suport si instruire pentru companii, de la stadiul de aplicare si pana la sfarsitul misiunii economice.

Procesul de aplicare consta in doua etape. Pentru inceput, companiile completeaza un formular exprimandu-si interesul fata de proiect, urmand ca analistii Deloitte sa determine gradul de eligibilitate al companiei. Daca firmele corespund cerintelor, trec la a doua faza, completand un formular de aplicare.

Termenul limita de aplicare este 23 septembrie 2011, iar misiunea economica este programata in perioada 6 - 10 februarie 2012.

Companiile eligibile trebuie sa aiba sediul in Uniunea Europeana si sa aiba o activitate pe piata de cel putin cinci ani. Alte criterii de selectie sunt actionariatul european majoritar sau de 100%, precum si o cifra de afaceri si un numar de angajati suficient de mare astfel incat sa garanteze intrarea pe pietele din Japonia si / sau Coreea.

De asemenea, companiile trebuie sa faca dovada unui portofoliu de cooperare cu companii la nivel international si sa aiba o strategie de afaceri solida pentru penetrarea celor doua piete asiatice. In plus, principalii factori de decizie din cadrul companiilor trebuie sa fie vorbitori fluenti de limba engleza.



Citeste si