Banca Comerciala Romana (BCR) si-a relansat pagina de internet, banca anuntand ca portalul contine un instrument nou – simulatorul de economisire-investire – care genereaza solutii personalizate pentru clienti in functie de nevoile si particularitatile financiare ale fiecaruia.
„La finalul unui efort de cateva luni de zile BCR a reusit sa isi transforme platforma online in una dintre cele mai atractive si dinamice din sistemul bancar romanesc. Axata pe nevoile clientilor sai din perspectiva simplificarii in utilizare, platforma permite unui client care are nevoie de detalii/consultanta pe un produs de tip credit, spre exemplu, ca printr-un singur click sa obtina informatiile dorite. Acum totul este mult mai la indemana si mai comod pentru clientii nostri”, a precizat Bogdan Marin, director executiv canale retail BCR.

Aplicatia mai ofera informatii despre produsele de economisire bancare clasice, cum ar fi depozitele si conturile de economii, cele de bancassurance (politele de asigurare de viata cu componenta investitionala), unitatile de fond, pensiile private si facultative, produsele de economisire – creditare (produsele BCR Banca pentru Locuinte), cat si despre produsele de investitii clasice, cum ar fi obligatiunile corporative si de stat.

Totodata, BCR vine in intampinarea nevoilor de mobilitate ale clientilor sai si le ofera varianta mobila a portalui - m.bcr.ro, versiune ce a fost optimizata pentru telefoanele cu acces la internet.

Conform unor studii BCR, cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii bancii, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si transferurile intre conturi proprii, iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt – Nokia, HTC si Iphone. Solutia m.24banking.ro este utilizata in general pentru efectuarea de tranzactii in lei (95%), de tip intrabancar (65%).

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri F