ING Asigurari de Viata a dezvoltat noua programe si o serie de proiecte adiacente in domeniul responsabilitatii sociale in 2011, printr-o investitie totala de 1,24 milioane de lei, aferenta programelor derulate, a anuntat compania.
Programele “Sansa la viata” au cumulat 41% din investitia companiei in responsabilitate sociala, cele de protectie a mediului 31%, iar cele de educatie financiara 28% din resurse.

"Dezvoltand strategia de responsabilitate sociala initiata in urma cu doi ani, ING Asigurari de Viata a continuat si in 2011 sa se implice in viata societatii, prin programe cu impact atat in interiorul companiei si cat in comunitatile externe, in domeniul educatiei financiare, al protectiei mediului, si al accesului la educatie pentru copiii talentati sau defavorizati. Acestora li s-au adaugat anul trecut programele care ofera “Sanse la viata”, prin actiuni de preventie si educatie, dar si de diagnostic si tratament", se arata in comunicatul companiei.

Concret, pe parcursul anului 2011 au fost dezvoltate noua proiecte de amploare si o serie de proiecte adiacente, printr-o investitie totala de 1,24 milioane de lei, aferenta programelor derulate.

“Credem cu tarie in programele pe care le-am dezvoltat, sunt cauze care ne reprezinta si ne dorim ca acestea sa genereze impact pozitiv si pe termen lung in comunitate. Cel mai recent exemplu este programul de educatie pentru acordarea primului ajutor “Lectia de prim ajutor”, dezvoltat impreuna cu Fundatia pentru SMURD, care cu peste 4,5 milioane vizionari in cele doua luni de proiect confirma nevoia pentru astfel de programe in randul publicului larg”, a declarat Carmen Soare (foto), director marketing ING Asigurari de Viata.

Cea mai recenta initiativa, „Lectia de prim ajutor”, a demarat in noiembrie 2011 si continua si in 2012. Programul, dezvoltat in parteneriat cu Fundatia pentru SMURD si Pro TV, include emisiunea omonima, site-ul lectiadeprimajutor.ro si pagina de Facebook. In cadrul colaborarii cu Fundatia pentru SMURD, ING a donat pentru fiecare asigurare suplimentara pentru afectiuni grave incheiata la ING in 2011, 2 euro catre Serviciu Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare, pentru achizitionarea primului avion sanitar.

Programul dedicat Sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie desfasurat impreuna cu Asociatia Inima Copiilor isi propune ca peste 1.500 de copii sa poata fi tratati si operati in cadrul acestei sectii. In acest demers, ING Asigurari de Viata a contribuit cu 35.000 de euro pentru organizarea primelor trei misiuni medicale, dupa ce in luna iunie a sprijinit concertul caritabil sustinut de violonistul Alexandru Tomescu dedicat acestei cauze.

Nu in ultimul rand, pentru a veni in sprijinul copiilor diagnosticati cu afectiuni grave, ING a sustinut financiar programul Asociatiei M.A.M.E. - “Copilaria nu trebuie traita in spital” – pentru Sectia de pediatrie din cadrul Spitalului Fundeni. Astfel, anual 5.000 de copii din intreaga tara vor avea conditii mai bune de ingrijire si tratament.

Domeniul educatiei financiare a reprezentat si anul trecut un pilon important, programele dezvoltate implicand 28% din bugetul total de CSR. „Proiectul tau – viitorul!”, realizat cu ajutorul Organizatiei Junior Achievement Romania, s-a adresat tinerilor studenti care au aflat notiunile esentiale privind asigurarile de viata prin intermediul unei platforme on-line interactive. In cadrul programului au participat studenti din 44 de universitati si 127 de facultati din 19 centre universitare, in timp ce portalul dedicat a inregistrat peste 85.000 de afisari si 7.100 de utilizatori unici.

In a doua parte a anului, programul “Lectia de Viata” difuzat la Realitatea TV in perioada iunie-iulie 2011, a inclus 8 mini-emisiuni ce au prezentat principalele notiuni privind asigurarile de viata. Programul a avut mai mult de 1,8 milioane de vizionari pe parcursul celor doua luni in care a rulat.

Initiativele ce vizeaza imbunatatirea calitatii mediului si un stil de viata si nutritie sanatos au reprezentat 31% din investitia destinata responsabilitatii sociale.

“Biciclete cu cravate”, un program lansat in 2010 alaturi de Asociatia Green Revolution, prin care angajatii ING se bucura de plimbari gratuite cu bicicletele oferite de companie, a continuat si a fost completat prin initiative noi, precum "I enjoy Healthy life" – un eveniment lunar intern care incurajeaza stilul de viata si alimentatia sanatoase.

Peste 85% dintre angajatii ING Asigurari de Viata s-au implicat in 2011 in programele de responsabilitate sociala sustinute de companie. Totodata campania interna “Inima Copiilor este si inima ta”, derulata impreuna cu Asociatia Inima Copiilor pentru strangerea de fonduri dedicate copiilor cu afectiuni cardiace, a generat implicarea a 63% dintre angajatii ING.

Investitiile au taiat la jumatate profitul ING Asigurari de Viata

ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil in 2010, a subscris prime brute in valoare de 554,4 milioane de lei in perioada anului trecut, in crestere cu 2% fata de anul precedent, in timp ce profitul brut a scazut cu mai mult de jumatate la 17,8 milioane de lei.

Potrivit companiei, rezultatul este in linie cu cel bugetat si a fost influentat de un volum exceptional de investitii generate atat de proiecte anterioare cu impact asupra activitatii curente, cat si de initiative noi pentru cresterea beneficiilor oferite clientilor, profesionalizarea fortei de vanzare si automatizarea proceselor in vederea alinierii la noile standarde de raportare din domeniul asigurarilor.

Volumul primelor brute subscrise a ajuns la 554,4 milioane de lei la finele lui 2011, in crestere cu 2% fata de anul precedent, in timp ce valoarea activelor financiare in administrare a ajuns la nivelul de 2,1 miliarde de lei, in crestere cu 6% fata de 2010.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri