Numarul tranzactiilor online facute de utilizatorii de carduri MasterCard si Maestro din Romania la comerciantii locali anul trecut a crescut cu 92%, comparativ cu 2010, in timp ce tranzactiile la comercianti locali si internationali au avut o crestere de 50%, se arata intr-un comunicat al companiei.
„Romanii sunt inca reticenti la platile online. Motivele sunt clare, gestul de a plati inainte de a vedea produsul da nastere la temeri, reticente si frica de a nu fi pacalit. De asemenea, deoarece pentru majoritatea este ceva nou, suna dificil. Oare introduc bine datele?, Oare voi reusi sa completez toti pasii necesari? sunt intrebarile celor care se pregatesc de prima plata pe internet. De aceea, principala noastra directie a fost sa le aratam ca este simplu si sigur si ca pot avea si beneficii interesante”, a spus Ioana Gorganeanu, marketing manager Romania si regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

Pana la sfarsitul anului 2011, CFR Calatori si MasterCard au acordat o reducere de 10% (respectiv 25%, din noiembrie), pentru biletele platite online cu un card MasterCard sau Maestro, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Daca in primele luni, rulajele pe platforma de e-commerce a CFR Calatori au crescut cu 350%, la finalul campaniei cifra s-a dublat, ajungand la 730%.

„In perioada iunie-decembrie 2011, romanii au efectuat tranzactii pe platforma e-commerce a CFR Calatori in valoare de 1,5 milioane RON”, explicat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.

Incepand cu luna octombrie si pana la sfarsitul anului 2011, MasterCard a oferit reduceri suplimentare pe cinci site-uri importante de discount, pentru toti posesorii de carduri Maestro. Conform datelor MasterCard, promotiile pe site-urile de reduceri au generat o crestere de aproximativ 2500%, in comparatie cu perioada anterioara campaniei.

Si pe segmentul telecom, MasterCard a dezvoltat parteneriate cu Orange si Vodafone. Pe langa avantajul de a plati factura la telefon in doar cateva secunde, posesorii de carduri Maestro au primit beneficii suplimentare - premii sau minute si SMS-uri gratuite.

„Campania a generat o crestere de 50%, care, in contextul actual de piata, pune accent pe nevoia romanilor de a avea la dispozitie metode de plata rapide, sigure si flexibile. Daca la inceput existau unele retineri, tot mai multi utilizatori de telefonie mobila s-au convins ca plata online este sigura, iar inregistrarea in sistemul 3D secure a cardului este o masura simpla, de protectie suplimentara”, a adaugat Gabriel Ghita.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri