BRD, a doua cea mai mare banca locala in functie de active, va investi 800.000 lei intr-un program de responsabilitate sociala, prin care se doreste sprijinirea copiilor si a tinerilor aflati in dificultate.
La programul de responsabilitate sociala participa prin donatii lunare 1.500 de angajati BRD, ale caror sume sunt dublate de banca.
Astfel, in ultimii trei ani, banca a investit fonduri totale de 220.000 euro in acest program, sprijinind 24 de proiecte anuale si un numar de 1.450 de copii si tineri aflati in dificultate.

Jumatate din finantarea de anul acesta (400.000 lei) provine din banii donati lunar de cei 1.500 de angajati inscrisi in program, iar cealalta jumatate, din bugetul de responsabilitate sociala al BRD, ca urmare a angajamentului bancii de a dubla donatiile facute de angajati.

„Numarul mare de proiecte primite arata ca educatia este o prioritate pentru multe dintre organizatiile neguvernamentale din Romania. Pentru noi, acest lucru inseamna un numar important de parteneri alaturi de care putem interveni eficient in comunitate. Motto-ul nostru in acest program este ca impreuna putem sa schimbam in bine destinele copiilor si tinerilor nostri, iar educatia este sansa lor catre o viata mai buna”, a spus Flavia Popa, Secretarul General al BRD.

La licitatia de proiecte au fost depuse 314 aplicatii in valoare totala de 5.300.000 de euro, din care banca va finanta 14 proiecte dedicate copiilor si tinerilor defavorizati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri