Banca Transilvania (BT) a ajuns la un total de 22.500 de clienti, dupa ce numarul acestora a crescut in ultimele trei luni cu 50%.

Prin optiunea BT, care permite abonarea online la mobile banking prin intermediul internet banking, persoanele fizice si firmele au la dispozitie 3 luni de gratuitate pentru acest serviciu, de la data activarii lui.

Facilitatea de abonare online ramane valabila si dupa aceasta campanie care tocmai s-a incheiat, astfel incat clientii vor putea opta online in continuare pentru mobile banking, la un abonament de 4 lei/luna pentru persoanele fizice si de 5 lei/luna pentru persoanele juridice.

Prin mobile banking, clientii bancii pot realiza plati in leitransferuri intre conturi proprii, depozite, plati ale facturilor sau schimburi valutare.

Totodata, pot fi vizualizate online tranzactiile, soldurile conturilor, limitele de sume setate pe carduri, precum si date despre credite.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Banca Transilvania, profit net de 1,21 miliarde de lei in 2018