In opinia sa, in urmatorii ani, bancile si comercianti vor trebui sa colaboreze pentru a aduce clientilor produse segmentate, cu un grad ridicat de diferentiere, care sa se muleze pe stiluri de viata diferite si sa simplifice activitatile de zi cu zi, prin adaugarea de noi functionalitati.
„Tehnologia, cu cat mai complexa, cu atat trebuie sa fie mai usor de utilizat si sa sa simplifice viata utilizatoului”, explica Cosmin Vladimirescu.
Dintre programele de loialitate demarate de banci, cele mai de succes, care au crescut utilizarea la comercianti, sunt cele de recompense si beneficii – cu rate fara dobanda sau acumulare de puncte ce pot fi preschimbate apoi in produse sau folosite pentru reduceri.
„Programele de beneficii functioneaza foarte bine atat pe segmentul mass market, cat si pe cel premium, fie de debit, fie de credit, unde MasterCard are propriul program destinat posesorilor de carduri MasterCard premium si corporate: MasterCard Elite. In acest caz, beneficiile sunt de la reduceri permanente in reteaua de comercianti parteneri, ce include marci de renume, pana la bonusuri speciale, cum ar fi consilier pentru alegerea unui cadou, primirea cu un pahar de sampanie sau prezentari de moda private, ale ultimelor colectii”, a explicat managerul MasterCard.
Cosmin Vladimirescu, Country Manager pentru Romania si Moldova MasterCard Europe este speaker la conferinta ”Bancile in noua economie”, organizata de wall-street.ro miercuri, 21 noiembrie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: