BCR a raportat un profit net de 559,8 milioane lei (126,9 milioane euro) dupa primele trei trimestre, apropiat de cel de la jumatatea anului, de 556,7 milioane lei (126,8 milioane euro), costul cu provizioanele ajungand la 1,63 miliarde lei (371 milioane euro), de la 1,09 miliarde lei in iunie.

In perioada similara a anului trecut, banca a avut pierderi de 758,9 milioane lei (172,1 milioane euro), potrivit Mediafax.

Dupa jumatatea anului, costul net cu provizioanele de risc aferente creditelor se situa la 1,094 miliarde lei, iar la finele lunii septembrie a ajuns la 1,63 miliarde lei (371 milioane euro), insa nivelul este mai redus cu 37,9% fata de primele noua luni ale anului trecut, cand era de 2,63 miliarde lei (594,7 milioane euro).

Rata de acoperire a creditelor neperformante era de 63,4% in septembrie, peste nivelul de 57,2% inregistrat in septembrie 2012.

Totodata, activele bancii s-au redus cu 7% fata de finele anului trecut, la 68,125 miliarde lei (15,26 miliarde euro), de la 73,28 miliarde lei (16,489 milioane euro).

Rezultatul operational s-a apreciat cu 2,6% comparativ cu primele trei trimestre din 2012, la 1,87 miliarde lei (424,2 milioane euro).
Venitul operational a scazut cu 0,5%, la 2,99 miliarde lei (679 milioane euro), iar cheltuielile operationale s-au redus cu 5,2%, la 1,12 miliarde lei (254,9 milioane euro).

Astfel, raportul cost-venit s-a imbunatatit la 37,5%, comparativ cu 39,4% in primele noua luni ale anului trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri