Euroline Retail Service, care activeaza pe piata cardurilor de credit cu peste 400.000 de carduri emise, si-a schimbat din 3 august denumirea in EFG Retail Services IFN SA, a anuntat institutia intr-un comunicat.
Aceasta modificare face parte din procesul de aliniere la imaginea si valorile grupului financiar bancar Eurobank EFG si este un semn al implicarii si mai intense a grupului in activitatile financiare din Romania, precizeaza comunicatul.

Grupul Eurobank EFG furnizeaza servicii financiare prin carduri de credit si credite de consum si este prezent pe o piata de peste 100 milioane de oameni, in Romania, Grecia, Cipru, Serbia - Muntenegru, Bulgaria, Polonia, Turcia si Ucraina.

Eurobank EFG a intrat pe piata romaneasca in anul 2000, prin achizitionarea unui pachet initial de 19,25% din capitalul social al Bancpost. De atunci, grupul si-a extins in mod constant prezenta, atat prin cresterea pachetului sau de actiuni din Bancpost, devenind in prezent actionarul majoritar, cu 77,5% din totalul actiunilor, cat si prin infiintarea mai multor societati, printre care se numara EFG Retail Services, EFG Eurobank Leasing, EFG Eurobank Mutual Funds Management Romania, EFG Eurobank Finance, EFG Eurobank Securities si EFG Eurobank Property Services.

In 2004, Eurobank EFG a infiintat in Romania, Euroline Retail Service, primul emitent de carduri de credit nebancare din tara, prin cardurile de credit EuroLine si EuroLine Style.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri