Femeile economisesc mai mult decat barbatii, avand un numar mai mare de depozite la termen, tranzactioneaza mai des si mai mult cu cardul la POS si au apelat la servicii de private banking cu 8% mai mult in ultimul an, detinand o treime din activele administrate pe acest segment, arata datele BCR.

Femeile reprezinta o treime dintre clientii care utilizeaza serviciile de internet banking, iar 56% dintre acestea se autentifica prin token sau etoken. Acestea intra in cont de doua ori pe luna, in medie, si efectueaza operatiuni cel putin o data pe luna, iar 8% dintre ele folosesc acest serviciu de pe telefonul mobil, se arata intr-un comunicat al BCR, conform Mediafax.

Majoritatea femeilor de afaceri din portofoliul BCR au companii in comert, productie si servicii. Peste un sfert din microintreprinderile din Romania sunt conduse de femei, iar majoritatea antreprenoarelor din acest sector activeaza in Transilvania.

"Datele noastre creioneaza portretul unei femei care tranzactioneaza fara a recurge la numerar, face cumparaturi frecvent, dar si economii, e obisnuita cu plata automata a facturilor si opteaza pentru internet banking. Un astfel de comportament financiar echilibrat, constructiv si inovator ne demonstreaza ca in fiecare clienta BCR se afla o antreprenoare", a declarat in comunicat Dana Demetrian, vicepresedinte retail BCR.

Femeile reprezinta 49,4% din numarul total de clienti ai bancii, iar veniturile lunare ale acestora, de tip salariu sau pensie, sunt in crestere fata de salariul minim net lunar pe economie, ele incasand venituri in cont cu o mai mare regularitate decat barbatii.

Numarul clientelor care apeleaza la serviciile de private banking, accesibile celor care au in cont peste 200.000 de euro, a crescut cu 8% in ultimul an.

Unul din trei clienti BCR care utilizeaza private banking este femeie, iar clientele care recurg la aceste servicii detin 30% din totalul activelor aflate in administrarea acestui segment. O treime dintre clientele care folosesc private banking apeleaza la acesta pentru a efectua plasamente in fonduri de investitii.

Femeile economisesc mai mult decat barbatii, avand un numar mai mare de depozite la termen. Apetenta femeilor pentru imbunatatirea nivelului de viata a intregii familii le situeaza pe primul loc atunci cand vine vorba de cumparaturi, femeile fiind si principalele detinatoare de card de debit din portofoliul BCR.

Ele contracteaza servicii de educatie mai bune pentru copii, de servicii medicale de calitate pentru intreaga familie, de imbunatatiri sau reamenajari la nivelul locuintei sau chiar de plata la termen a facturilor lunare, pe care majoritatea femeilor le platesc direct din cont, prin serviciul Direct Debit.

Sursa foto: A. and I. Kruk / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri