11 Aprilie 2016

Piraeus Bank: Vom avea sucursale pentru clientii corporate, pentru IMM-uri si retail



„Un proiect pentru cresterea eficientizarii este revizuirea sucursalelor ca rol si functie. Nu trebuie sa le mai tinem pe toate intr-o structura similara de personal. Vom avea unele dedicate clientilor corporate, altele pentru IMM-uri si altele pentru clientii de retail“, a afirmat Catalin Parvu.

Piraeus Bank va implementa un program de masuri de reducere a costurilor operationale, un prim pas fiind digitalizarea, proces pentru care banca a alocat un buget de pana la 5 milioane euro in 2016, de trei ori mai mare decat anul trecut, scrie Mediafax.

„Viata in banking este din ce in ce mai complicata in primul rand din cauza costurilor de reglementare. Costurile de reglementare sunt din ce in ce mai mari. In plus sunt zone unde este greu sa spui ca reduci costurile: nu poti sa tai la managementul riscului, la IT, la raportari financiare”, a declarat Catalin Parvu, CEO-ul Piraeus Bank.

In acest sens, banca a cooptat firma de consultanta EY intr-un program care vizeaza revizuirea sucursalelor ca rol si functie. Proiectul va incepe peste o luna si va avea drept scop segmentarea unitatilor de vanzare pe tipuri de clienti. Consultantul va evalua toate sucursalele si va propune care din ele vor servi clientii de retail, IMM sau corporate.

Piraeus Bank a inchis anul trecut 19 sucursale din piata locala care numarau 92 de angajati. Din cei 92 de angajati pentru 20 s-au gasit locuri de munca in cadrul bancii, in timp ce ceilalti au de ales intre concedierea colectiva sau acceptarea pachetului de exit oferit de banca. „Am facut o selectie a sucursalelor in functie de pierderi si de potentialul zonei. Nu vom mai inchide unitati in acest an.”, a adaugat Parvu.

Sursa foto: quka, Shutterstock



Citeste si