Allianz a inregistrat un profit in scadere cu 46% in trimestrul al doilea, la 1,1 miliarde de euro, fiind sub asteptarile analistilor, afectat de despagubirile mari solicitate de clienti, vanzarea diviziei din Coreea de Sud si performantele slabe ale investitiilor, declara Reuters.

Analistii prognozau un profit net al Alianz de 1,53 miliarde de euro.

Allianz, cel mai mare asigurator din Europa, a consemnat un impact de 352 de milioane de euro asupra profitului net din vanzarea asteptata a activelor sud-coreene, ale caror performante sunt sub obiectivele companiei, conform News.ro.

Allianz a confirmat insa estimarea ca va indeplini in acest an tinta unui profit operational de 10,5 miliarde de euro, +/- 500 milioane de euro, marja reflectand incertitudinile legate de catastrofele naturale si evolutiile din piata financiara. Profitul operational al Allianz a scazut cu 17%, la 2,4 miliarde de euro in trimestrul al doilea, in timp ce veniturile au coborat cu 2,5%, la 29,4 miliarde de euro.

Ca si in cazul altor companii de asigurari, afacerile Allianz in domeniul proprietatilor si accidentelor au contribuit la declinul cu 37% al profitului operational pe segmentele respective. Allianz, proprietarul fondului american de investitii Pimco, a precizat ca retragerile de fonduri pe segmentul obligatiunilor a incetinit, dar a adaugat ca mai are de lucrat pentru redresarea diviziei, al carei profit operational a scazut usor.

Sursa foto: JPstock / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri