Pana acum, valoarea tranzactiilor realizate pe platforma ING Bazar a ajuns la 12,5 milioane de euro, beneficiile acordate clientilor fiind de circa 600.000 euro. Banca are 48 de parteneri (comercianti), care au avut o expunere catre 450.000 utilizatori ING.

"Sunt clienti care nu au cumparat niciodata de la un retailer si care dintr-odata au cumparat de la acesta, pentru ca au fost expusi la acest mecanism de oferte", a explicat Anghel.

Numarul tranzactiilor a atins pragul de 300.000, reusind sa creasca gradul de utilizare a digital-ului in ecosistemul ING cu 32%. Managerul ING subliniaza faptul ca banca reuseste sa isi pastreze clientii prin acest produs non-bancar, pentru ca un client care a folosit ING Bazar este mai putin predispus sa renunte la relatia cu banca decat un client care nu a folosit ING Bazar.

ING Bazar, un produs dezvoltat de romani care va merge la export

Robert Anghel a declarat in premiera la Retail Arena ca produsul ING Bazar ar putea fi exportat catre subsidiarele ING din Spania, Polonia si Belgia, proiectul fiind dezvoltat si testat in Romania.

In ceea ce priveste noile dezvoltari ale ING Bazar, Anghel a mentionat ca, in curand, pe langa targetarea clientilor pe criterii demografice, tranzactionale si comportamentale, comerciantii vor avea acces anul viitor si la serviciul de geo-location, putand sa ajunga astfel la promovarea unor oferte prin push notifications atunci cand un client ING trece pe langa comerciant sau intra intr-un mall.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography