City Grill a incheiat un parteneriat cu Raiffeisen Bank prin care clientii care utilizeaza aplicatia Out4Food, disponibila pe Android si iOS, isi pot stoca datele cardului si sa faca plati direct din aplicatie, fara sa mai introduca de fiecare data informatiile cardului. Potrivit oficialilor Raiffeisen Bank, stocarea datelor si siguranta lor este garantata de catre banca.

"City Grill este clientul nostru de multi ani si am dezvoltat o solutie personalizata pentru ei. Nu avem in prezent in lucru alte integrari cu aplicatii, insa modelul poate fi folosit pentru alti clienti. Aplicatia a fost dezvoltata de City Grill si partenerul sau Exprimo Marketing cu suport pentru zona de plati din partea Raiffeisen Bank (concept) si al unui partener al bancii, Europayment Services (implementare tehnica)", au explicat reprezentantii Raiffeisen Bank pentru wall-street.ro.

Ei au mai precizat ca solutia este o plata de e-commerce integrata in aplicatia Out4Food, similara altor solutii existente la comerciantii mari, dar care, in plus, beneficiaza de o functionalitate de salvare a cardului, prin care toate platile ulterioare in aplicatie se pot face fara reintroducerea datelor de card.

Stocarea datelor de card este in responsabilitatea bancii si nu a comerciantului sau a unui furnizor al acestuia, ceea ce inseamna ca Raiffeisen Bank garanteaza siguranta acestor date pentru platitori.

"Aplicatia Out4Food este un instrument care aduce new business, iar cifrele pe care le genereaza sustin acest lucru. Functiunea de plata direct prin aplicatie, dezvoltata in parteneriat cu Raiffeisen Bank, a generat, in primele zile de la lansare, cateva sute de tranzactii, fiind un real succes. Aceasta este inca o dovada a faptului ca tinerii din generatia millennials sunt core targetul nostru, asa cum ne si arata rapoartele psihografice si demografice", a declarat Ramona Popescu, marketing manager al grupului City Grill.

City Grill precizeaza ca, dupa patru ani de functionare a aplicatiei Out4Food, sunt peste 100.000 de clienti inrolati in program, cu ajutorul carora s-au efectuat aproximativ 1.500.000 de tranzactii. In program exista de la clienti cu o singura tranzactie, pana la recordul de 1.563 de tranzactii pentru un singur client.

Conform unui comunicat al City Grill, in primele opt luni ale anului 2016, lantul de restaurante a inregistrat, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, o crestere a tranzactiilor prin intermediul plaformei Out4Food de circa 6%, iar totalul veniturilor a crescut cu aproape 10%. Cresterea medie a incasarilor pe tranzactie a fost de 5%.

Proiectul Out4Food a fost dezvoltat in parteneriat cu Expremio Marketing, o divizie a Bit-Soft, si a presupus o investitie de cateva zeci de mii de euro, bani investiti in soft, carduri printate, aplicatie si training.

Cand ar putea intra platile mobile in ecosistemul Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank are de mai multi ani o aplicatie de mobile banking, Smart Mobile, care ofera toate functionalitatile de tranzactionare, dar reprezentantii bancii au precizat ca exploreaza tehnologii noi ce pot avea utilizare in serviciile financiare si in functionalitatile aplicatiei.

"In ceea ce priveste platile cu mobilul in magazine (fizice sau online), avem in vedere alte solutii, inclusiv pentru a valoriza pozitia noastra foarte buna atat in domeniul emiterii de carduri de credit si debit, cat si a acceptarii acestora la comercianti. Este un pas firesc de evolutie in utilizare. Desi nu putem spune ca o lansare este iminenta, iar piata ar asigura acum "viralizare", vorbim cu siguranta de un domeniu cu multa inovatie si cu schimbari rapide. In acest context, strategia noastra este sa ne asiguram ca avem competentele necesare pentru dezvolta servicii noi atunci cand devin atractive pentru noi si clientii nostri", au declarat oficialii Raiffeisen Bank.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri