ING Bank a atins pragul de 50.000 de clienti care au primit cel putin un discount pe platforma de shopping ING Bazar si pregateste noutati si in aplicatia Home Bank. Autentificarea cu amprenta, achizitia de fonduri mutuale si chiar de credite online, printre prioritatile anului 2017. Urmariti un interviu cu Robert Anghel, Head of Digital Channels in cadrul ING Bank, realizat cu ocazia Retail Arena.

In prezent, aproximativ jumatate din utilizatorii de Home Bank au interactionat cu ING Bazar si au rezervat cel putin o oferta. Dintre acestia, aproximativ 50.000 de useri au si primit cel putin un discount, iar numarul de carduri de loialitate care sunt inrolate in aplicatie se apropie de 30.000.

ING Bazar a acordat circa 600.000 de euro in discount-uri catre utilizatorii platformei de shopping. Pe de alta parte, pentru comercianti, ING Bazar a generat un total de 2,5 milioane de euro in vanzari.

"ING Bazar este adoptat cumva natural si de catre clienti si de catre comercianti. Ne-ar placea sa avem mai multi comercianti in zona de supermarket-uri, iar pe partea de utilizare, pe masura ce va primi mai multa expunere, vom vedea mult mai multi utilizatori", precizeaza Anghel.

El subliniaza ca un comerciant mare nu ar trebui sa aiba retineri sa intre in ING Bazar daca pe platforma se mai afla un concurent. Ei nu pot targeta clienti care apartin altui comerciant, dar prin platforma bancii pot sa atraga clienti noi sau sa creasca business-ul pe care il au pe clientii existenti, fie prin frecventa, fie prin valoarea cosului.

Geolocation si notificari push, in proces de validare la client

In prezent, ING verifica ca acest tip de comunicare este acceptat de catre clienti si ca notificarile de tip push pe smartphone nu sunt intruzive. "Nu vrem sa ajungem sa folosim push-urile asa cum alte industrii gresit folosesc SMS-urile. Push-ul, precum SMS-ul, este un tip de comunicare intruziva si vrei sa il verifici ca nu il folosesti abuziv fata de client, pentru ca altfel o sa ii distrugi relevanta", a declarat oficialul ING, care a mentionat ca odata ce banca obtine aceasta validare va integra solutia in prioritatile din 2017.

In ceea ce priveste dezvoltarile din aplicatia de Home Bank, Anghel puncteaza ca prioritati autentificarea prin amprenta si includerea unor fluxuri noi de vanzari in aplicatie, cum ar fi achizitia de fonduri mutuale sau chiar de credite.

Citește și
Ce banci se lupta sa dea credite online prin semnatura electronica
Setari Cookie-uri