7 Decembrie 2017

Startarium PitchDay, sau despre cum sa iti cunosti si sa iti prezinti mai bine afacerea!



Ce castig ii poate aduce unui antreprenor roman participarea la un concurs, dincolo de un premiu in bani? Experienta, cunostinte noi si poate chiar o imagine mai clara asupra propriului business si, mai ales, cu privire la directia de urmat. Acesta este si scopul Startarium PitchDay, un concurs de antreprenoriat in care premiile de 100.000 de euro aduc nu doar finantari, ci mai ales oportunitati de invatare pentru participanti. Adina Cretu, project manager Startarium, a explicat, in cadrul emisiunii Profesionistii in Banking, cum s-a desfasurat editia din acest an, a doua, si care au fost diferentele fata de anul trecut.

Competitia este deschisa afacerilor cu varsta cuprinsa intre unu si trei ani, exclusiv cu scop comercial, dintr-o paleta larga de domenii de activitate, de la afacerile clasice, la cele de tehnologie.

Anul acesta, dupa aplicarea criteriilor de eligibilitate, au intrat in concurs 130 de afaceri, din care 70 au fost selectate pentru semifinala si 10 au ajuns in finala. Interesant este faptul ca trei din cei 10 finalisti au participat si anul trecut la concurs, dar nu au ajuns in finala, iar unul dintre ei a ocupat locul trei anul acesta.

De altfel, Adina Cretu a explicat ca, la editia din 2017, participantii au venit mult mai bine pregatiti decat anul trecut.

Premiile sunt in valoare de 70.000 de euro, 20.000 de euro, respectiv 10.000 de euro pentru primii trei clasati.



Citeste si