In esenta, cardurile co-branded sunt cele incheiate de banci ori societati de intermediere financiara in colaborare cu lanturile de magazine, fie ca vorbim de retaileri clasici sau de cei specializati in electrocasnice si produse IT. In aceasta perioada, aceasta tendinta de crestere a rolului pe care il au cardurile partenere se traduce printr-un proces firesc de trecere de la creditul cu buletinul la cardul de credit co-branded (sau de cumparaturi).

Astfel, creditul de consum este inlocuit de noile carduri co-branded. Care este atunci diferenta dintre un card de credit si un credit banal de consum sau ce aduce in plus un card co-branded? In primul rand, diferenta consta in faptul ca un card de credit odata contractat ramane o linie de credit deschisa pe termen lung, poate chiar pe viata.

Un card de credit co-branded este oferit clientilor unui retailer specializat dupa incheierea unui contract de credit in reteaua de magazine, fara a necesita prezentarea unor documente suplimentare solicitate in astfel de situatii.

In plus, prin intermediul extrasului de cont pe care posesorii cardului il primesc lunar, banca si retailerul respectiv vor trimite informatii personalizate legate de ofertele promotionale valabile exclusiv pentru posesorii acestui card. Cardul poate fi utilizat atat pentru a achizitiona produse din magazinele retailerului, cat si in retelele de comercianti si ATM-uri, in Romania si in strainatate.

Flanco-Cetelem mizeaza pe 100.000 de carduri pana la finele anului

Cardul co-branded Flanco-Cetelem, din familia Mastercard, destinat accesarii creditelor de consum, va avea pana la sfarsitul lui 2006 peste 100.000 de utilizatori, in crestere cu 33,3% fata de cei 75.000 clienti inregistrati la inceputul lui octombrie, au declarat, in cursul zilei de ieri, reprezentantii companiilor.

Cardul Flanco-Cetelem a fost lansat in august si este un instrument de plata pentru clientii retelei de distributie de produse IT&C, electronice si electrocasnice, care au mai contractat in trecut un credit in reteaua de magazine Flanco.
De la creditul cu buletinul, la cardul de credit co-branded Potrivit unui raport BNR, la finele lunii septembrie existau 8,56 milioane de carduri active pe piata, cu 91.000 mai multe decat in la sfarsitul lunii august.