Astfel, banca de talie medie a inregistrat un ROE (rentabilitatea capitalului) de 15,8%, peste media sistemului bancar, de 12,7%.

"Rezultatele de anul acesta se datoreaza cresterii liniilor de business traditionale: profesii liberale, IMM, agricultura, dezvoltari imobiliare, unde experienta si inovarea au reprezentat elemente cheie ale succesului. De asemenea, cresterea a fost sustinuta de sectorul digital banking, unde avem specialisti dedicati de a dezvolta produse si servicii inovatoare, aliniate cu trendurile la nivel mondial", a declarat Emil Bituleanu, director general al Libra Internet Bank.

In 2017, activele totale ale Libra Internet Bank au atins valoarea de 4,6 miliarde lei, in crestere cu 36% fata de 2016.

In aceeasi perioada, fondurile atrase de la clienti au ajuns la 4 miliarde de lei, un plus de 35%, in timp ce portofoliul de credite a ajuns la 2,6 miliarde de lei, in crestere cu 28%. Rata creditelor neperformante continua sa ramana extrem de redusa la nivelul Libra, respectiv 2,7%, comparativ cu 6,4% la nivelul sectorului bancar.

Alexandru Paunescu, CSALB:...
Citeste si: Rezolva rapid litigiul cu banca: cum poti negocia o rata mai mica?

Pentru performantele de anul trecut, Libra Bank a castigat doua premii in cadrul Galei Mastercard Bank of the Year.

In ceea ce priveste numarul clientilor, CEO-ul bancii a declarat intr-un interviu acordat wall-street.ro ca acesta a crescut cu 23% in 2017 fata de anul anterior. Cresterea s-a inregistrat atat la nivelul clientilor persoane fizice (24%), cat si in randurile clientilor persoane juridice (22%).

Cititi interviul complet AICI.

CSALB raporteaza o crestere...
Citeste si: Romanii apeleaza tot mai des la concilierea disputelor cu banca