Revolut, compania fintech care a devenit recent ”unicorn” dupa obtinerea unei runde de investitii Serie C in valoare de 250 de milioane de dolari, a recrutat-o pe Irina Scarlat, ex-Lead Marketing Manager Uber, sa conduca operatiunile locale.

Irina Scarlat are peste sapte ani de experienta in tehnologie, marketing si managementul proiectelor si al echipelor. In ultimii doi ani a condus echipa de marketing a Uber in Romania. Inainte de Uber, Irina a fost Chief Marketing Officer (CMO) al TechHub si al How to Web, conform unui comunicat emis de catre companie.

Irina Scarlat va fi prezenta la evenimentul Future Banking, organizat pe 10 si 11 mai, undeva va vorbi despre planurile pe care startup-ul fintech Revolut le are in Romania.

Principalul obiectiv al Irinei Scarlat, din pozitia de Country Manager Revolut, va fi sa dezvolte piata din Romania si sa creasca numarul de utilizatori al serviciului de la 25,000 in prezent la peste 100,000 pana la finalul anului. Sediul Revolut in Romania va fi la TechHub Bucharest, in centrul comunitatii profesionistilor in tehnologie din Bucuresti.

Compania cu sediul in Londra are peste 1.700.000 de utilizatori in Europa si a procesat pana in prezent peste 60 de milioane de tranzactii in valoare totala de mai bine de 15 miliarde de dolari. Revolut a obtinut finantari in valoare totala de 340 milioane de dolari de la investitori cunoscuti precum Index Ventures, Balderton Capital, Ribbit Capital sau DST Global.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri