Jumatate dintre persoanele care aleg sa plateasca bunurile achizitionate de pe site-urile de e-commerce prin intermediul creditului online oferit de catre TBI Bank sunt nebancarizate, precizeaza Costas Tovil, senior vice president TBI Bank, in cadrul evenimentului Future Banking, organizat de wall-street.ro

"Produsul nostru poate fi accesat de catre orice consumator, nu numai de catre cei care au un cont bancar. Un procent de 50% dintre aplicanti sunt nebancarizati, acest proces reprezentand pentru ei prima interactiune cu sistemul bancar.", declara Costas Tovil.

Produsul 100% online a fost lansat la finalul anului trecut si este disponibil doar in cadrul cumparaturilor realizate la retailerii online care au incheiat un parteneriat cu cei de la TBI Bank. Costas Tovil precizeaza ca numarul solicitarilor este de ordinul sutelor pe zi, cei mai multi dintre aplicanti fiind interesati de cumpararea produselor din categoria IT&C.

Clientii care aleg produsul de creditare al celor de la TBI Bank ca si solutie de plata sunt redirectionati de pe site-ul retailarului pe cel al bancii, unde trec printr-un proces de identificare. Creditul fiind 100% online, cei de la TBI folosesc o solutie video care este avizata de autoritatile europene si implica identificarea si autentificarea clientului prin mijloace video si semnatura electronica calificata. Astfel, la prima interactiune in procesul de accesare a creditului, clientul va trebui sa isi prezinte in videoconferinta actul de identitate, soft-ul solutiei avand functionalitati de recunoastere a datelor din buletin si de recunoastere faciala.

Costas Tovil a fost prezent la conferinta Future Banking, organizata de wall-street.ro in parteneriat cu Banca Transilvania si Visa. Evenimentul este sponsorizat de EFSE, Namirial Group, TBI Bank, Patria Bank, Pelifilip si Apero.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Revolut lanseaza serviciul prin care poti cumpara actiuni