Anul 2017 a adus prime brute subscrise de aproximativ 110 milioane lei pentru Eurolife ERB Romania, in crestere cu 62% comparativ cu sfarsitul anului 2016, un profit net consolidat de peste 3 milioane de lei, dar si cheltuieli investitionale in suma de 4,6 milioane lei, dublu fata de anul anterior.

"Rezultatele inregistrate in 2017 au fost in linie cu asteptarile, cu atat mai mult cu cat au fost inregistrate pe fondul initierii unui amplu proces de redefinire totala a business-ului din punct de vedere strategic. Anul trecut, am continuat sa punem bazele dezvoltarii pe termen lung, alocand un buget semnificativ de investitii in zona dezvoltarii digitale – atat in platformele interne, cat si externe, precum si dezvoltarii de noi produse si atragerii de specialisti", a declarat Anita Nitulescu (foto), CEO Eurolife ERB Asigurari.

Ea adauga ca expertiza acumulata pe parcursul celor peste 10 ani in segmentul de bancassurance ramane un pilon important pentru strategia Eurolife ERB Romania de dezvoltare, desi compania are in plan si trecerea catre canale de vanzare integrate - retele de brokeri, vanzari directe.

"Rezultatele anului 2017 au fost sustinute de apetenta romanilor pentru produsele traditionale si de protectie. Astfel, s-a mentinut tendinta crescatoare pe segmentul asigurarilor de viata (avans de peste 50%), sustinuta si de preferinta tot mai evidenta pentru produsele individuale - independente de contractarea unui credit. Mai mult, asigurarile de viata cu componenta de economisire au inregistrat si ele un avans de peste 20%, in termeni de prime brute subscrise, ceea ce indica o evolutie constanta si naturala de consolidare evidentiata in ultimii 2 ani", a mai spus Anita Nitulescu.

De asemenea, "un numar tot mai mare de romani intelege ca riscul nu poate fi ignorat, constientizare ce s-a reflectat pe segmentul asigurarilor de protectie, asigurarile facultative de locuinta inregistrand un avans de 28%, in timp ce politele care acopera riscul de accident au ajuns la prime subscrise in crestere cu peste 18%".

In opinia sa, "industria de asigurari din Romania mai are cu siguranta etape de parcurs, pentru a ajunge la nivelul tarilor occidentale, din punct de vedere al ratei de penetrare si densitate, insa, trebuie sa avem in vedere si contextul macroeconomic in care tara noastra se afla".

Astfel, desi "Romania este inca o piata emergenta, caracterizata de venituri inca sub media europeana si putere de cumparare scazuta, exista un potential semnificativ de a ajunge la statutul de piata matura. In pietele mature, asigurarile fac parte din stilul de viata al clientilor, care in mod firesc opteaza pentru un pachet sau altul, in functie de nevoile fiecaruia. Vorbim de piete cu o istorie de peste 20 de ani in asigurari, cu un anumit nivel financiar si cu un grad de educatie mai mare in randul populatiei, care a mostenit aceasta cultura din generatie in generatie", conchide seful Eurolife ERB.

Eurolife ERB Asigurari Romania este o companie de top pe segmentul asigurarilor, cu o experienta de peste 10 ani pe piata locala. Compania acopera un portofoliu complex de riscuri: asigurari de viata, asigurari de invaliditate, asigurari de somaj, asigurari de imobil, asigurari de accidente, asigurari de raspundere civila, unit-linked.

Eurolife ERB Romania include companiile Eurolife ERB Asigurari de Viata, ce ocupa locul 7 pe segmentul asigurarilor de profil (potrivit ASF) si Eurolife Asigurari Generale, fiind o subsidiara a Eurolife ERB Insurance Group al carei principal actionar este Fairfax Financial Holdings Limited, holding canadian care, prin subsidiarele sale, este implicat in asigurari si reasigurari de proprietate si de accident, precum si in managementul investitiilor. In prezent, peste 150 000 de clienti detin polite de asigurare emise de Eurolife ERB Asigurari Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri