Desi scopul declarat al acestui demers legislativ a fost de a stabiliza piata de asigurari si de a-i asigura functionarea optima, o serie de prevederi ale legii par mai degraba contrare acestui obiectiv. Mai mult, sunt atinse aspecte care tin de modul de functionare a altor industrii - industria service-urilor auto si industria de transporturi rutiere.

In acest context, atat ASF cat si Parlamentul Romaniei au fost acuzate ca au cedat presiunilor din afara pietei de asigurari, in beneficiul transportatorilor care doreau prime de asigurare RCA mai reduse, in pofida frecventei ridicate daunelor, si al service-urilor auto, asupra carora, potrivit noii legi, asiguratorii nu mai au nici un fel de control legat de costurile cu reparatiile auto.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont