Groupama Asigurari a lansat un serviciu de autoconstatare a daunelor destinat persoanelor juridice, pentru polite de incendiu si alte calamitati sau o asigurare a afacerilor mici si mijlocii. Facilitatea de autoconstatare poate ajunge la o valoare maxima de 10.000 lei.

Serviciul de autoconstatare a fost anterior introdus de Groupama Asigurari si pentru persoanele fizice care incheie o asigurare a locuintei cu extra acoperiri. Prin extinderea facilitatii si pentru companii, Groupama Asigurari intentioneaza sa reduca durata de avizare a daunelor de cladiri si bunuri si sa simplifice procesul de instrumentare a dosarelor de dauna si in cazul persoanelor juridice.

Procedura implica urmatorii pasi: clientii fotografiaza paguba si suna la Alo Groupama (0374.110.100), ulterior discuta cu un inspector care estimeaza dauna, pe baza descrierii prin telefon. Daca dauna se incadreaza in limita de 10.000 lei, clientii primesc pe email instructiunile si lista documentelor necesare, dupa care revin, tot pe email, cu acestea completate si insotite de fotografii. In cel mai scurt timp, clientii primesc devizul si propunerea de despagubire si isi trimit acordul, prin declaratia de acceptare a despagubirii. In maximum 72 de ore de la depunerea declaratiei, clientii primesc suma aprobata.

Sursa foto: ricochet64 / Shutterstock


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Cele mai mari temeri ale turistilor romani care isi fac o asigurare
Setari Cookie-uri