Pago a introdus un sistem de recompensare prin care utilizatorii vor primi puncte convertibile in lei pentru platile efectuate in cadrul aplicatiei, valoarea maxima per operatiune ajungand pana la 20 de lei (echivalentul a 2.000 puncte). De asemenea, compania a dat startul si unei campanii promotionale desfasurate impreuna cu Mastercard.

Dincolo de sistemul de recompensare, aplicatia de plata a facturilor a lansat si o campanie promotionala impreuna cu Mastercard in cadrul careia utilizatorii aplicatiei Pago beneficiaza de 5% cash-back la prima plata a unei facturi prin intermediul unui card apartinand schemei de plata. Campania promotionala este activa pana in luna decembrie a acestui an si se adreseaza atat utilizatorilor noi, cat si celor peste 90.000 de utilizatori actuali ai Pago, conform unui comunicat de presa emis de catre companie.

Aplicatia a fost lansata pe piata in luna noiembrie a anului 2017 si permite plata facturilor catre un portofoliu de 75 de furnizori de servicii de telecomunicatii, energie, apa si salubrizare, cat si efectuarea a altor tipuri de plati, precum asigurari si incarcari de credit pentru mobil. De la data lansarii si pana in prezent, au fost realizate plati in valoare de peste 3 milioane de euro, fiind procesate zilnic, in medie, peste 1.100 de plati.

Lansata pe piata in noiembrie 2017, aplicatia Pago (disponibila atat pe Android, cat si pe iOS) permite plata cu cardul a facturilor lunare dintr-un singur cont. Potrivit unui studiu Mastercard, 68% dintre romani consuma pana la o ora pentru plata facturilor lunare, in vreme ce 20% dintre romani petrec peste 3 ore pe luna pentru efectuarea platii facturilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri