9 Octombrie 2018

ING Home'Bank a picat: o parte dintre clienti nu isi mai pot verifica soldul conturilor prin intermediul aplicatiei



ING Home'Bank, aplicatia de mobile banking a ING Bank nu mai functioneaza in acest moment pentru o parte dintre utilizatori, acestia aflandu-se in imposibilitatea de a-si verifica soldurile conturilor aflectate de dublarea tranzactiilor.

Problemele se tin lant pentru ING Bank, dupa ce mai multi utilizatori au raportat dublarea platilor electronice efectuate in weekend si pe parcursul zilei de astazi, se pare ca nici aplicatia de mobile banking a institutiei financiare nu mai functioneaza, o parte dintre clienti aflandu-se in imposibilitatea de a-si verifica conturile.

Potrivit oficialilor bancii, doar o parte limitata a clientilor ING a fost afectata de acest incident, urmand ca acestia sa primeasca banii inapoi in cursul acestei zile sau cel tarziu maine.

Pagina de Facebook a bancii a fost luata cu asalt de numerosii utilizatori nemultumiti de faptul ca le-au fost dublate tranzactiile.

"Probleme din ce in ce mai dese, sistemul de SMS alert nu functioneaza mereu. La ce imi folosesc scuzele ca nu a mers? Eu ma bazez pe el sa fiu anuntat cand se intampla ceva!!! Acum, problema cu tranzactiile dublate, de ce nu am primit 2 SMSuri? Ca doar tranzactia a fost inregistrata de sistem ...", precizeaza un client pe pagina de Facebook a bancii.

Multe dintre postari acuza lipsa de comunicare a bancii care nu a notificat utilizatorii cu privire la acest incident:

"Sunt dublate tranzactiile,de ce nu se trimite catre clienti o notificare despre probleme technice aparute?Call center-ul nu mai functioneaza?", scrie un alt utilizator.



Citeste si