Mastercard, companie de tehnologie in industria globala de plati, si Carrefour Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de retail din tara, lanseaza, in premiera pentru zona de food retail, serviciul Mastercard – Plata in Rate.

Incepand cu luna octombrie, clientii Carrefour vor putea plati in rate produsele achizitionate cu cardurile Mastercard inrolate in serviciul Plata in Rate. La casa, dupa inserarea codului PIN, terminalul va afisa optiunile disponibile pentru plata rate, in functie de configuratia cardului. Prin serviciul oferit in colaborare cu Mastercard, Carrefour va putea permite, atat clientilor noi, cat si celor existenti, sa isi programeze ciclul de plati, conform unui comunicat de presa emis de catre companie.

„Inca de la inceput, serviciul ‘Mastercard – Plata in Rate’ a fost adoptat rapid de consumatorii romani: 1 din 3 posesori de carduri Mastercard eligibile pentru acest serviciu a optat pentru aceasta metoda de plata. Nu poate decat sa ne bucure o astfel de rata de adoptie care demonstreaza utilitatea serviciului oferit de Mastercard si relevanta lui pentru consumatorii romani, unii dintre cei mai interesati consumatori la nivel european de noile tehnologii si de modul in care acestea le pot face viata mai usoara.”, a declarat Mihaela Ciupala, Director Product Management, Mastercard Romania.

Serviciul Mastercard – Plata in Rate, lansat in Romania la finalul anului 2016, le ofera detinatorilor de carduri Mastercard, emise de actorii bancari inrolati in program, posibilitatea sa opteze pentru plata in rate direct la POS intr-un numar mare de locatii din tara, indiferent de banca cu care lucreaza magazinul respectiv.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri