Serviciile de online banking ale ING au fost afectate temporar joi, 17 ianuarie, de un atac cibernetic de tip DDoS. Reprezentantii bancii precizeaza ca datele clientilor nu au fost afectate.

Reprezentantii ING Bank precizeaza ca sistemele bancii au inregistrat intermitent un volum crescut al traficului de Internet catre serviciile online ING, respectiv platforma de Internet banking retail - ING Home’Bank, Internet banking pentru companii IMM-uri (ING Business) si tranzactii online, ce a dus la imposibilitatea unor utilizatori de a accesa serviciile respective.

‘’Investigatiile realizate pana in acest moment de echipele tehnice ING in colaborare cu furnizorii de internet, indica faptul ca serviciile online ING au fost afectate ca urmare a unui Distributed Denial of Service (DDoS). Nu este vorba despre un atac de tip hacking si nu exista pericolul unei brese de securitate’’, precizeaza banca.

DDoS presupune afectarea disponibilitatii sistemelor informatice sau intreruperea unor servicii furnizate prin intermediul sistemelor IT, prin supra-incarcarea serviciului/ sistemului cu un volum de trafic de date peste nivelul maxim acceptat de sistem.

''In astfel de cazuri, serviciile / sistemele vizate pot sa nu fie accesibile pentru anumite intervale de timp sau pot fi accesate cu dificultate. Reamintim faptul ca un astfel de scenariu nu pune in pericol datele sau banii clientilor'', precizeaza reprezentantii bancii.

#nudoarlaunii Dupa ING Bank...
Citeste si: Orange Money si Banca Transilvania anunta si ei lansarea Apple Pay


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Apple Pay in Romania: cine a anuntat introducerea serviciului