Editia de anul trecut a competitiei Mastercard - Bank of the Year a adus pe masa bancilor Raiffeisen Bank si BCR, 4 dintre cele 13 trofee. Reprezentantii banci au rememorat acele momente si ne-au marturisit ce a insemnat pentru ei obtinerea unor asemenea distinctii.

Juriul de anul trecut al competitiei Mastercard - Bank of the Year a desemnat Raiffeisen Bank ca fiind castigatoarea categoriei “Produsul de Credit pentru Retail al Anului”, in timp ce pentru categoriile “Banca anului 2017”, “Cea mai activa institutie financiara in educatie financiara” si “Institutia Financiara Social-Responsabila a Anului”, alegerea acestora a fost BCR.

"Fiind tot timpul implicati in business-ul acesta, de multe ori nu punem lucrurile in perspectiva asa cum ar trebui si este foarte frumos sa poti face o retrospectiva a anului anterior si sa corelezi proiectele despre care ai aflat la momentul lansarii sau poate mai devreme si sa vezi care au fost rezultatele pe care le-au avut", precizeaza Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard.

Despre ce a insemnat pentru reprezentantii acestor bancii obtinerea respectivelor trofee, am discutat cu Catalin Munteanu, director executiv, Aria Persoane Fizice la Raiffeisen Bank, Dana Demetrian, Vicepresedinte Executiv Retal & Private Banking BCR si Nicoleta Deliu, coordonator “Scoala de Bani” BCR.

Dana Demetrian, BCR: Momentul acela cand cineva iti spune ca esti "Banca Anului" este cel mai frumos din an

BCR a plecat anul trecut acasa cu 3 dintre cele mai ravnite trofee oferite in cadrul competitiei Mastercard - Bank of the Year, respectiv “Banca Anului”, “Institutia Financiara Social-Responsabila a Anului” si “Cea mai activa Institutie Financiara in Educatie Financiara”. Dana Demetrian, Vicepresedinte Executiv Retail & Private Banking BCR si Nicoleta Deliu, coordonator “Scoala de Bani” BCR, au vorbit despre importanta obtinerii acestor distinctii oferite in cadrul competitiei Mastercard - Bank of the Year.

"Banca Anului inseamna cea mai mare emotie, cea mai mare bucurie si cel mai mare succes pe care o banca il poate avea si ma bucur ca pot spune acest lucru cand colegii mei pot trai acest moment. Poate multe lucruri au contat pentru aceasta evaluare, poate digitalizarea sau eforturile fiecaruia dintre noi de a face lucrurile mai bine. Pana la urma nu exista perfectiune, exista mai bine in fiecare an, cred ca prin tot ceea ce am facut, fie ca discutam despre produse, digitalizare sau inovatie, toate aceste lucruri au contribuit cu siguranta la acest premiu", precizeaza Dana Demetrian.

Metro si BCR ofera 1.500 EUR...
Citeste si: Metro si BCR ofera 1.500 EUR fetitelor nascute astazi in Bucuresti

Nicoleta Deliu, coordonatoarea proiectului de educatie financiara "Scoala de Bani", desfasurat de catre BCR, vede obtinerea acestui trofeu ca fiind o recunoastere a intregii activitati derulata de echipa din spatele proiectului.

"Am inceput Scoala de Bani, proiectul nostru de educatie financiara, acum aproape trei ani. Intre timp, au participat peste 200.000 de oameni la cursurile noastre, de la copii de gradinita pana la adulti. Pentru noi a fost un efort foarte interesant, am 1.000 de colegi care fac voluntariat si tin cursuri de educatie financiara in gradinite, scoli, universitati si chiar la sediile companiilor", a precizat Nicoleta Deliu.

Catalin Munteanu, Raiffeisen Bank: Notorietatea de care FlexiCredit se bucura in piata an de an nu face decat sa fie confirmata printr-un premiu de genul acesta

Raiffeisen Bank a castigat anul trecut voturile juratilor pentru categoria “Produsul de Credit pentru Retail al Anului”. Catalin Munteanu, Director Executiv, Aria Persoane Fizice la Raiffeisen Bank, se declara incantat de obtinerea unui trofeu pentru acest produs, deoarece FlexiCredit este vazut in interiorul bancii ca fiind unul dintre cele mai reprezentantive pentru filozofia de business a institutiei financiare pe care o reprezinta.

“Este un produs emblematic pentru noi deoarece ne-a permis sa adaugam cele mai multe componente de automatizare (..) Dincolo de volumele absolute, notorietatea de care produsul se bucura in piata an de an nu face decat sa fie confirmata printr-un premiu de genul acesta”, precizeaza Catalin Munteanu, care mai adauga faptul ca in 2018, FlexiCredit a fost accesat de 110.000 de clienti ai bancii.

BCR a realizat un profit net...
Citeste si: BCR, profit net de peste 1,2 mld de lei in 2018

Povestea Mastercard - Bank of the Year continua si anul acesta, editie in cadrul careia numarul trofeelor a ajuns la 14, fiind introdusa categoria "Cea mai populara banca". Lista juratilor din acest an o puteti consulta AICI.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Raiffeisen Bank, profit net de 881 de milioane de lei in 2018