Pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare direct de la o banca, i-am intrebat pe reprezentantii ING Bank care sunt recomandarile lor pentru clientii care isi pierd cardul sau le este furat.
“In cazul in care o persoana nu isi mai gaseste cardul sau vede o notificare cu o tranzactie pe care nu o recunoaste, primul lucru pe care trebuie sa il faca e sa isi blocheze cardul. Poate face acest lucru sunand la call center sau din aplicatia de Internet Banking direct. In cazul ING, pot intra pe ING Home”Bank in sectiunea Carduri si Tranzactii, unde va putea declara cardul ca fiind furat sau pierdut, in subcategoria Carduri Fizice”, precizeaza reprezentantii bancii.
Ce faci daca au fost efectuate tranzactii de pe cardul tau furat/pierdut?
sursa foto: serpeblu / Shutterstock.com
De asemenea, am dorit sa aflam de la reprezentantii bancii ce se intampla atunci cand, dupa ce o persoana si-a pierdut cardul si nu a apucat sa il blocheze, sunt realizate tranzactii de pe el.
“Clientii pot declara tranzactiile pe care nu le recunosc prin call center sau direct intr-un Office ING. Banii sunt creditati de ING in contul acestuia, in termen de pana la 2 zile de la decontarea tranzactiei", adauga reprezentantii ING Bank.
Citeste si:
Este recomandat sa aveti salvat in telefon numarul bancii care v-a emis cardul, pentru a putea lua legatura cat mai rapid cu acestia in cazul in care nu aveti acces la aplicatia de mobile banking. Indiferent de situatie, nu comunicati codul dumnevoastra PIN si cu atat mai mult, evitati sa il aveti notat in agende, biletele puse in portofel sau in alte locuri nesigure.
La finalul anului 2018, in Romania erau instalate 204.372 de POS-uri, peste 13 milioane de carduri active si 10.644 de ATM-uri.
Sursa foto: Mila Supinskaya Glaschchenko / Shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: