Startup-ul FinTech Revolut a venit cu o serie de clarificari privind incidentul din weekendul 5-7 iulie, cand alimentarile conturilor prin intermediul optiunii "top-up" s-au dublat in randul mai multor clienti.

Conform precizarilor facute de acestia, problema ar fi aparut din cauza unui partener extern din Germania care a emis cereri de procesare de plata de doua ori. Conform unor surse din piata, contactate de wall-street.ro, partenerul din Germania la care Revolut face trimitire este procesatorul de plati Wirecard. Va redam mai jos declaratia startup-ului FinTech:

"In weekend-ul 5-7 iulie 2019, unul dintre partenerii nostri externi din Germania a emis cereri de procesare de plata de doua ori. Din aceasta cauza, au fost dublate o serie de alimentari de cont efectuate de utilizatori Revolut, posesori de carduri emise sub sigla Visa. Ieri, 8 iulie 2019, banii au inceput sa fie virati in conturile afectate si am primit confirmari de la multi dintre utilizatori ca sumele le-au fost returnate in conturile bancare. Colegii nostri lucreaza in ritm alert pentru a se asigura ca toate sumele dublate sunt returnate in cel mai scurt timp catre toti utilizatorii afectati", se arata in postarea publicata de Revolut pe pagina de Facebook.

Mai exact, in cazul in care clientii au facut un top-up de 50 de lei in Revolut, din contul bancar li s-au luat 100 de lei, suma finala disponibila in contul Revolut fiind de 50 de lei.

Citeste si:
Revolut vrea sa angajeze 3.500 de persoane pana vara viitoare
Revolut vrea sa angajeze...

Sursa foto: Jirapong Manustrong / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Revolut si-a marit incasarile cu 354%, insa pierderile s-au dublat