Robert Anghel s-a alaturat echipei ING in urma cu 7 ani, avand responsabilitatea de a stabili o strategie de marketing digital pentru ING Bank in Romania. Puteti afla planurile ING Bank Romania pentru perioada urmatoare, dar si viziunea lui Robert asupra sistemului bancar si industriei FinTech in podcastul Future Banking, la care a participat in urma cu 2 saptamani.
Pe parcursul 2014/2015, acesta a condus departamentul de Mobile Strategy, in timp ce a dezvoltat si a lansat ING Bazar. Ulterior, in 2015, a fost numit Head of Digital Channels ING Bank Romania, fiind responsabil pentru dezvoltarea platformei digitale a ING Bazar si a vanzarilor digitale. In octombrie 2017, el a decis sa aprofundeze specificul bancar, iar odata cu reorganizarea pe structuri Agile, a preluat rolul de Tribe Lead Daily Banking si si-a indreptat focusul pe zona de Payments Mobile din luna noiembrie a anului trecut.
Citeste si:
"Planul dezvoltat in timpul mandatului sau de Head of Digital channels a stat la baza cresterii capacitatii de utilizare a serviciilor mobile, de la 11% in 2017 la 53% astazi. ING a oferit clientilor sai reduceri in valoare de 1 milioane de euro pana in 2018 prin platforma ING Bazar si este pe drumul cel bun si in anul 2019, in care estimam ca vom oferi reduceri de 1 milion de euro. De asemenea, Robert s-a implicat activ in procesul de end to-end-mobile onboarding", se arata in comunicatul de presa trimis de catre ING Bank Romania.
Pe noua sa pozitie in TMB,, Robert Anghel va sprijini TMB in dezvoltarea strategiei digitale si consolidarea prezentei pe piata.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: