Acest nou serviciu presupune digitalizarea completa a procesului de intocmire si instrumentare a dosarului de dauna, cu posibilitatea de a efectua video-constatarea unei daune la distanta.
Asiguratul va trebui sa completeze declaratia de dauna pe website-ul Omniasig, in sectiunea Formular de dauna Casco / RCA sau sa sune la Call Center-ul companiei. Acesta va primi apoi un link prin SMS, pe care trebuie sa il acceseze, sa completeze campurile solicitate, sa incarce documentele necesare dosarului si sa le semneze electronic, direct din telefon.
Ulterior poate fi realizata apoi video-constatarea daunei de la distanta, prin intermediul unui telefon de tip smartphone, cu ajutorul unui reprezentant Omniasig care il va indruma in cadrul convorbirii asupra imaginilor pe care trebuie sa le inregistreze si sa le fotografieze cu zonele afectate ale autovehiculului.
Citeste si:
La finalizarea procesului de constatare, asiguratul primeste procesul verbal de constatare in vederea semnarii electronice, direct pe ecranul telefonului. Daca asiguratul opteaza pentru varianta de plata in evaluarea asiguratorului, primeste si cererea de despagubire in vederea completarii si semnarii electronice, direct din telefon. Despagubirea va fi platita in maximum 3 zile de la data depunerii ultimului document necesar instrumentarii dosarului de dauna.
Totodata, asiguratii Casco beneficiaza de posibilitatea de a-si repara masina intr-o retea de service-uri partenere Omniasig, ce include aproape 700 de unitati reparatoare.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: