Raiffeisen Bank si-a extins reteaua, in luna ianuarie, cu sapte noi unitati in Cluj-Napoca, Botosani, Slobozia, Timisoara, Constanta, Iasi si Pucioasa si detine, in prezent, 272 de sucursale si agentii, planurile bancii prevazand deschiderea a 100 de unitati in 2007.

Noile unitati sunt dedicate in special populatiei si firmelor mici si mijlocii (IMM) si sunt situate in zone accesibile. "Banca va continua si anul acesta un proiect unic in Romania si va deschide noi centre destinate exclusiv acordarii creditelor imobiliare "Raiffeisen-Casa Ta". Pana in prezent sunt deschise doua astfel de centre specializate, in Bucuresti si Constanta", se mentioneaza in comunicatul bancii.

In afara retelei de sucursale si agentii, Raiffeisen Bank foloseste si alte canale de acces la serviciile si produsele sale, precum serviciul bancar prin internet Raiffeisen Online, un serviciu de acces prin telefon, Raiffeisen Direct, si unul prin telefonul mobil, myBanking.

Reteaua Raiffeisen Bank cuprinde 860 de bancomate (ATM) si peste 6.700 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS). Banca are peste 2,1 milioane de clienti persoane fizice, 130.000 firme mici si mijlocii si peste 5.000 de clienti companii mari si medii, potrivit reprezentantilor institutiei.

Raiffeisen Bank Romania ocupa a treia pozitie din clasamentul bancilor din Romania la sfarsitul anului trecut, cu active de 13,8 miliarde lei (4,09 miliarde euro) si o cota de piata de 8,03%, potrivit datelor bancii centrale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri