Banca Transilvania lansează Direct la tine, hub online cu 50 de magazine, restaurante şi cafenele ale clienţilor BT, de la care se pot comanda alimente, mâncare gătită, produse pentru animalele de companie etc.

“Prin Direct La Tine facem încă un pas spre clienţi şi români, pentru a le uşura trecerea prin această perioadă. Este modul BT de a încuraja şi în acest mod solidaritatea, de a rămâne alături de clienţi”, declară Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.

Recomandarea Băncii Transilvania este plata cu cardul pe siteurile magazinelor de pe Direct La Tine sau la POS-ul curierilor.

De asemenea, Banca Transilvania împreună cu FinTech-ul Ebriza pun la dispoziția antreprenorilor care vor să intre pe zona de online o soluție care poate fi instalată rapid.

”Folosind aplicația Ebriza și soluția BT de plată cu cardul, un antreprenor își poate deschide rapid un magazin online. Practic, soluția are integrate facilitățile Ebriza de preluare a comenzilor, gestiune și facturare”, precizează Banca Transilvania.

Punerea la punct a magazinului online se derulează în 3 pași, precizează banca, durează o oră și necesită următoarele acțiuni:

  • Înregistrarea unui cont pe Ebriza
  • Plata unui comision/comanda, insa nu sunt alte costuri de dezvoltare sau pentru infrastructura;
  • Adaugarea optiunii de plata cu cardul, oferita de Banca Transilvania.

Ebriza este un start-up românesc cu sediul în Cluj-Napoca, fondat de către Cristian Dinescu și Alexandru Mareș, din a cărui structură de acționariat face parte și Banca Transilvania, prin vehiculul investițional BT Investments, cu o participație de 13,5%, conform platformei confidas.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri