Banca Transilvania aduce în aplicația BT Visual Help opțiuni de amânare a ratelor sau deschiderea unui cont de PFA pentru primirea indemnizației de șomaj.
Aplicaţia a fost dezvoltată de CallVU şi lansată acum un an, iar pe parcurs i s-au adus constant dezvoltări noi pentru clienţii persoane fizice şi juridice. De atunci au avut loc peste 200.000 de acţiuni prin BT Visual Help. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaţionale cu care Banca Transilvania colaborează. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienţii care iau legătura telefonic cu echipa call center BT sunt ghidaţi către zona de self-banking, conform unui comunicat de presă trimis de către companie.
Noutăţile BT Visual Help:
- Posiblitatea înregistrării solicitării de amânare a plăţii ratelor la credite. Detalii despre facilităţile oferite de BT clienţilor persoane fizice şi juridice afectate de actualul context economic şi social pot fi consultate pe siteul băncii.
- Înregistrarea solicitării pentru deschiderea unui cont PFA pentru primirea indemnizației de șomaj.
- Descăracarea listei IBAN-urilor, necesară întocmirii dosarului pentru obținere șomaj tehnic;
- Ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, dar şi pentru plata facturilor direct cu telefonul.
Citește și Peste 10.000 de IMM-uri au apelat la Banca Transilvania în programul IMM Invest
Citeste si:
Alte opţiuni prin BT Visual Help:
- Istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent BT pe trei zile;
- Informaţii despre plăţile în rate cu cardurile STAR de la BT;
- Sume blocate şi sumele care urmează să se plătească din cont pentru tranzacţii cu cardurile sau POS-urile altor bănci;
- Detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT;
- Informaţii despre conturi: IBAN, sold, valută, număr de puncte de loialitate STAR;
- Blocarea temporară sau definitivă a cardurilor;
- Solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă;
- Modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardul băncii.
Cum se accesează BT Visual Help, în 5 paşi:
- Apelearea numărului de telefon 0264 308 000 sau 0264 308 028 (Call Center BT);
- Selectarea opţiunii BT Visual Help;
- Accesarea linkului primit prin SMS;
- Autentificare;
- Accesarea unei opțiuni din BT Visual Help.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: