După lansarea NEOcont pentru persoanele fizice, soluție prin care 2.500 de clienți și-au deschis un cont curent 100% online, Banca Transilvania lansează și NEOcont pentru antreprenori, prin care companiile pot face același lucru, fără să mai treacă prin sucursală.

Potrivit unui comunicat transmis de BT, antreprenorii au acum două facilităţi online:

  • Deschidere de cont curent;

  • Deschidere şi administrare 100% online, cu cardul, a contului de capital social, facilitate lansată în 2019 care este, de asemenea, premieră pe piaţă, destinată celor care doresc să înceapă un business SRL sau SRL-D, pentru ca etapa de început să fie cât mai facilă.

Banca Transilvania are în ofertă pentru antreprenorii la început de drum pachetul denumit Contul Primul An Gratuit, care înseamnă zero comisioane la o serie de operaţiuni bancare.

Firmele care au peste un an de activitate pot opta pentru pachetul Nelimitat. Acesta presupune tranzacții nelimitate în rețeaua BT, la care clientul poate adăuga extraopțiuni în funcție de numărul de operațiuni pe care îl face lunar în orice valută. Pachetele conțin o serie de servicii de bază de care are nevoie un antreprenor: carduri business de debit, online banking, alertă pe cont, ridicări de la ATM etc.

Care sunt paşii pentru a deschide de la distanţă un cont la BT?

  • Pregătirea următoarelor documente: carte de identitate, Actul constitutiv al firmei şi Certificatul unic de înregistrare.

  • Accesarea paginii NEOcont pentru antreprenori de pe siteul BT și parcurgerea etapelor până la cea privind contactarea băncii prin apel video;

  • Încărcarea pe site a copiilor digitale a următoarelor documente: carte de identitate a reprezentantului legal al societății, Actulconstitutiv al firmei și Certificatul unic de înregistrare pentru firma pentru care se deschide contul online;

  • Completarea unor informații despre antreprenor și firmă (telefon, email, CUI – cod unic de înregistrare, denumirea companiei, cod CAEN), realizarea unui selfie și încărcarea pozei;

  • Apelarea video a NEOechipei de la Customer Care, prin accesarea linkului primit prin email; este necesară verificarea prealabilă a funcționării webcam-ului și microfonului telefonului/laptopului/calculatorului;

  • Alegerea unui pachet de cont curent şi semnare electronică;

  • Ulterior, antreprenorul primeşte pe email de la bancă documentele care confirmă deschiderea contului, IBAN-ul şi informaţii despre produsele şi serviciile din pachetul NEOcont.

Partenerul Băncii Transilvania în acest proiect este FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru transformarea digitală, care a oferit soluţia de SME Digital Onboarding Current Account.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri