eMAG lansează eMAG Ads după o investiție de peste un milion de lei: cum funcționează

eMAG lansează prima aplicație de promovare a produselor pe site dedicată partenerilor săi, eMAG Ads, prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare. În dezvoltarea acestei soluții de tip PPC (pay-per-click) eMAG a investit peste un milion de lei.

Funcționalitatea eMAG Ads poate fi accesată direct din contul eMAG Marketplace de către toți sellerii înscriși în platformă. Sellerii pot cumpăra credit eMAG Ads și crea o campanie, chiar dacă nu au folosit o aplicație similară până acum.

Vino alături de noi în comunitatea ecomTEAM. Înscrie-te AICI și ai acces la workshop-uri și la panelurile ce se vor desfășura pe 28 și 29 septembrie.

Produsele promovate în campaniile eMAG Ads vor apărea în zone vizibile în paginile de produs și categorii. Sellerii aleg ce produse vor să promoveze, decid cât vor să liciteze pe un produs și vor plăti doar în cazul în care produsele promovate vor fi accesate de către clienți, după modelul cost-per-click (CPC).

Întrucât sellerii decid produsele, bugetul și sumele licitate pe produs, eMAG Ads poate fi utilizat pentru o gamă largă de obiective: creșterea vizibilității pe produsele existente, lansarea unui nou produs, creșterea vânzărilor, lichidări de stoc, promovarea articolelor sezoniere, etc.

„Fiecare seller își alege strategia potrivită prin care să își promoveze produsele, iar eMAG Ads este un instrument care îi poate ajuta să maximizeze numărul de click-uri, cu costuri reduse, astfel încât să ajungă la clienți cât mai eficient și să realizeze o conversie cat mai bună a click-urilor în vânzări. Odată cu lansarea acestei noi funcționalități, peste 2.000 de selleri vor beneficia de credit gratuit în valoare totală de 500.000 de lei pentru a testa eMAG Ads”, a spus Florin Filote, Vicepreședinte eMAG Marketplace, unul dintre speakerii evenimentului ecomTEAM 2020, ce se va desfășura pe 28 și 29 septembrie și la care te poți înscrie AICI.

Până la finalul anului, eMAG estimează că vor fi 40.000 de selleri înregistrați în platformă în toate țările unde este prezentă, care vor beneficia de investiții în tehnologie, programe de învățare și dezvoltare și instrumente cu rol de stimulare a antreprenorialului online.

Citeste si:
eMAG Marketplace estimează 40.000 de selleri activi până la finalul...
eMAG Marketplace estimează...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri