Raiffeisen Bank anunta ca incepand cu luna noiembrie, aproximativ o tremie (129) dintre agentiile sale vor intra in era “Viata fara CA$H”. Asta inseamna ca operatiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la MFM/ATM, in zona 24H, existenta in fiecare unitate. In plus, banca are in alte cateva zeci de unitati program redus de casierie, pe care il va adapta continuu, pe masura ce traficul va scadea si alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gama si mai larga de operatiuni cu numerar.

“ Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare si schimbari curajoase pentru folosirea operatiunilor “fara cash”, iar asta s-a intamplat nu doar in industria bancara. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face inca un pas spre incurajarea tranzactilor digitale. Vrem sa dam tuturor colegilor din agentiile fara casierie, posibilitatea de a dedica timp activitatilor cu valoare adaugata pentru clienti, cum sunt consilierea in vederea intelegerii tuturor functionalitatilor aplicatiilor noastre si a beneficiilor ofertei noastre de solutii financiare” a spus Monica Udrescu, director executiv retea de unitati Raiffeisen Bank

Operatiunile cu numerar pe care le efectuau clientii la ghiseu in cele 129 de unitati vor putea fi facute pe masini multifunctionale (MFM-uri) sau vor avea solutii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare).

Fiecare angajat al bancii va asista clientii pentru a invata sa utilizeze eficient toate canalele alternative de plata (ATM/MFM, Online & Smart Mobile). In cazurile in care nu exista solutie alternativa pentru operatiunile care implica cash-ul, clientii vor fi indreptati catre o agentie Raiffeisen Bank din proximitate. Detalii despre reteaua de unitati, MFM-uri si ATM-uri gasiti AICI.

Ce operatiuni se pot face la MFM?

  • Depunere si retragere de numerar, in lei, in si din conturile proprii;
  • Plata ratelor (lei);
  • Plata facturi utilitati;
  • Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);
  • Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);
  • Mini-extras de cont;
  • Interogare sold;
  • Schimbare PIN;
  • Deblocare PIN(pentru cardurile Mastercard);
  • Primire bani prin Western Union;

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,2 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Numarul clientilor digitali - cei care utilizeaza aplicatiile de digital banking, Raiffeisen Online si Smart Mobile - a depasit 700.000 la mijlocul anului 2020. Raiffeisen Bank detine cel mai mare portofoliu de carduri de credit active din Romania - 530.000, iar numarul de carduri de debit active a trecut de 2 milioane. Banca are aproximativ 5000 de angajati, 335 de agentii in toata tara, 770 de ATM-uri, 373 de masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 23.000 de POS-uri.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri