În acest an, echipa de dezvoltare a aplicației George a lansat peste 15 funcționalități importante, iar lucrurile nu se opresc aici. Am aflat în urma unui podcast Future Banking cu Marian Ignat, director executiv în cadrul BCR, ce activități din banking-ul de zi cu zi se mută în digital, dar și când va deveni activ Google Pay pentru clienții băncii și ce bănci vor fi integrate la început în noua funcționalitate de multi-banking.

Platforme pe care poți asculta primul podcast de Fintech și digital banking: Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Anchor FM sau direct în acest articol.

Durată podcast: 34 minute

Invitat: Marian Ignat, Director Executiv și Head of Retail Distribution în cadrul BCR

Despre opțiunea de multi-banking, Marian a precizat că lansarea va avea loc în această săptămână sau în următoarea, iar primele conturi pe care clienții BCR le vor putea interoga în George sunt cele de la UniCredit și ING Bank.

Cel puțin o altă bancă și un Fintech mare cu operațiuni în România sunt de asemenea pe lista scurta și ar putea fi adăugate până la finalul anului, BCR având în plan să acopere din punct de vedere al agregării conturilor cele mai mari 8-10 bănci.

"Legat de PSD2 și open banking, este o funcționalitate interesantă, dar nu foarte populară. Să fim sinceri, nu ne așteptăm ca toată lumea să intre și să folosească multi-bankingul, să își adune toate conturile, dar este un prim pas. Încă suntem în epoca de piatră și mai avem de recuperat. Nu avem niciun Fintech înregistrat local, băncile fiind cele care încearcă", a declarat directorul BCR.

Ce alte idei și teme am mai discutat în cadrul podcastului Future Banking?

  • despre potențialul open banking și ce înseamnă democratizarea datelor tale bancare.
  • despre mutarea produselor de banking de zi cu zi în platforma George: de la creditul 100% online la overdraft și asigurări.
  • câte carduri de credit emise 100% digital a livrat BCR în cele două săptămâni de la lansare.
  • când va fi disponibil Google Pay pentru clienții BCR.
  • ce noutăți ar putea urma în 2021 pentru clienții George persoane fizice și microîntreprinderi.
  • ce funcționalități și update-uri a implementat echipa de dezvoltare a George și ce schimbări de plan au avut loc după pandemie.
  • despre simplificarea procesului de actualizare a datelor personale și ce reacție au avut clienții.
  • despre dezvoltarea unui ecosistem financiar complet în George.
  • despre opti-channel versus omni-channel. Ce înseamnă acest lucru pentru client?
  • cum au reacționat clienții la sistemul de programare pentru accesul în unități.

Sursa foto: BCR

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri