ABN Amro mizeaza in Romania pe canale alternative de distributie

Strategia ABN Amro Bank Romania nu presupune o retea extinsa, ci se bazeaza mai degraba pe vanzarea directa a produselor si pe canalele alternative, precum servicii bancare prin telefon, a declarat presedintele institutiei, Peter Weiss

Banca are o strategie foarte diferita pe piata romaneasca fata de celelalte banci, a spus Weiss. Astfel, ABN Amro Bank mizeaza mai mult pe canalele alternative de distributie - phone banking si call center - decat pe prezenta fizica. Modelul ABN Amro nu se bazeaza pe sucursale, ci mai degraba pe centre regionale, pe vanzarea directa a produselor si pe alte canale de distributie, a declarat Weiss.

Oficialul bancii a precizat ca banca nu are sectoare tinta de dezvoltare. "Vom creste serviciile pentru companii si pentru populatie in paralel, fara a ne concentra asupra unei laturi", a spus Weiss. El a mai precizat ca banca analizeaza in continuu produsele existente pe piata si posibilitatea de a intra pe piete noi, precum cea de administrare a activelor.

Banca s-a extins anul trecut cu sase unitati, iar anul 2007 va aduce o extindere a retelei. Presedintele institutiei bancare a declarat ca numarul unitatilor ce vor fi deschise in acest an va fi aproximativ la fel ca in 2006.

in privinta unei posibile fuziuni a ABN Amro, cea mai mare institutie olandeza, cu Barclays, a treia mare banca din Marea Britanie, presedintele institutiei romanesti a spus ca este greu de spus efectul pe care l-ar avea aceasta fuziune in Romania. "Este dificil de spus cum va afecta afacerile din Romania, insa Barclays nu are prezenta in Romania, asadar nu va trebui sa exista o fuziune sau o integrare a activitatilor", a mai spus Weiss, citat de NewsIn. Impactul unei fuziuni nu va fi, probabil, unul semnificativ asupra pietei romanesti.

ABN Amro Bank Romania era, la finalul anului trecut, a zecea banca din sistemul bancar romanesc, cu active de aproape 5,27 miliarde lei (1,55 miliarde euro) si o cota de piata de 3,06% dupa acest criteriu.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri