Doar 10% dintre utilizatorii aplicației Revolut în România au trecut la Revolut Bank, alegere care le garantează sumele din conturi în limita a 100.000 euro, conform legislației bancare. Virgilijus Mirkės, CEO-ul Revolut Bank, crede însă că majoritatea utilizatorilor vor accepta să se mute de pe entitatea de tip Fintech, practic un emitent de monedă electronică, pe cea bancară, atunci când Revolut va lansa produse bancare tradiționale, cum sunt descoperitul de cont, cardul de credit sau depozitele.

Cu peste 1,3 milioane de conturi deschise în România, Revolut spune că și-a propus să încurajeze clienții să descopere mai multe servicii ale aplicației, motiv pentru care derulează și o campanie de informare cu privire la noul pachet - Revolut Plus. Un serial video pe aceasta temă puteți găsi pe start-up.ro.

Potrivit oficialului Revolut Bank, clienții încep în general relația cu Revolut cu planul Standard, care este gratuit, iar unii avansează apoi la planurile plătite. Planul Plus a fost introdus tocmai pentru a acoperi acel gap dintre utilizatorii Standard, neplătitori, și cei Premium sau Metal, adăugând însă unele funcționalități și beneficii utile în timpul pandemiei sau post-pandemie, cum ar fi returul timp de 90 de zile la comenzile online sau recuperarea banilor pe bilete la evenimentele la care nu poți ajunge.

"Pe măsură ce distribuim serviciile Revolut Bank în România, oferind protecție pentru sumele depozitate în conturi sub schema de garantare a depozitelor, ne dorim să întărim sentimentul de securitate pentru ca Revolut să devină un partener financiar de zi cu zi. Vrem să atragem de asemenea clienți care sunt interesați de produsele bancare, suplimentar față de gama de servicii pe care o pot folosi deja în aplicația Revolut", a explicat, într-un interviu acordat Future Banking, Virgilijus Mirkės.

El nu a precizat o dată pentru lansarea primelor produse bancare, dar a confirmat că Revolut lucrează să introducă în România produse precum depozitele, descoperitul de cont sau cardurile de credit.

Până acum am lansat două produse de împrumut - unul de tip credit de consum și cardul de credit - în Lituania și Polonia. Fiecare țară este însă diferită, deci lucrăm din greu să găsim cea mai bună ofertă și pentru clienții din România.

- Virgilijus Mirkės, CEO Revolut Bank -

Revolut a recrutat-o deja pe Gabriela Simion, fost director general adjunct la Intesa SanPaolo Bank, pe funcția de Head of Lending (șeful departamentului de creditare) și continuă să recruteze pentru a întări echipa de creditare și pentru a lansa cât mai repede primele produse.

Întrebat despre ce dobânzi ar putea oferi la produsele de economisire, șeful Revolut Bank a precizat că, în Statele Unite, unde dobânzile promoționale la depozite au fost peste media pieței, Revolut a avut nevoie să se facă remarcat, pentru că de abia intrase pe piață și trebuia să își crească baza de clienți.

În Europa însă, Revolut are deja o bază mare de clienți, iar brandul este foarte cunoscut. Cu toate acestea, Revolut "analizează constant opțiunile pentru a oferi produse de economisire la dobânzi pozitive".

Mai multe detalii cu privire la oferta de economisire a Revolut Bank ar putea să apară în a doua parte a anului.

În ceea ce privește serviciile financiare disponibile pentru companii, șeful Revolut Bank a precizat că acestea reprezintă o sursă importanta de venituri la nivelul Revolut, deci, în mod natural, își dorește creșterea pe acest segment.

Având în vedere pandemia, care a determinat ca multe business-uri să se mute online, iar piața de e-commerce să crească spectaculos, există deja un impuls bun pentru serviciile de business banking, iar Revolut va deveni mai activ în acest segment, inclusiv în România.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri